23.10.06

Statny uradnik

Akoze dopici co maju vsetci proti Ficovi? Podla mna je to fasa chlapik, rozumie ludom a na ministerske posty dosadza kompetentnych ludi. Za predchadzajucej garnitury som musel urgovat, sak mi uz odpovedzte, naco mate tu zakonnu lehotu na vyjadrenie? Ked vyjadrenie prislo, okamzite islo k pravnikovi na preklad, ze co mi to chcu povedat, mozem alebo nemozem co chcem?

Dnes novy ksicht na teplej stolicke mi po predneseni mojich poziadaviek spakruky odvetil:
"Na to zabudni."

Kurva tomu hovorim kontakt s obcanmi na urovni, jasne, zrozumitelne a okamzite. A v priatelskom tykacom mode.

5 komentárov:

Daily Whinger povedal(a)...

To mam radost, ze vsetko ide tak rychlo. Asi pridem vybavit synovi slovenske obcianstvo. Ak mi na hraniciach rovno nepovedia, nech zabudnem na to, aby som ho vobec prepasoval do republiky.

Anonymný povedal(a)...

Si ma potešil, Grga. To, keď pôjdem o 2 roky so žiadosťou o dôchodok k Ficovmu úradníkovi, tiež mi povie "na to zabudni"?
Už len veriť, že moja žiadosť bude mať vyšší dátum ako Ficovi úradníci.

Unknown povedal(a)...

Je to pokrok :)

Kessen povedal(a)...

Ale sak tak to bolo vzdy, len sa zmenyl ten tykaci mod :)

Kessen povedal(a)...

Do kelu, som chcel napisat zmenil :)