9.11.06

Umenie vyjednavat

Do zasadacky som prisiel posledny. Jediny v riflach a vibramach. Kravatovi fesaci a kostymove lane na mna pozreli s opovrhnutim. Boli si isti, ze som zabludil do nespravnej miestnosti. Tu sa predsa ide rozhodovat o velmi dolezitych otazkach, kazdy mal so sebou este pravnika. Mimoriadne valne zhromazdenie ma zvolit nove organy. Kokoti a pice sa chcu stat este vacsimi pohlavnymi organmi.

Znechutene akceptovali moj status rovnocennosti, moja zdvihnuta ruka pri hlasovani mala taku istu silu ako nalestene pazuriky preafektovanej, ale kurva dobre vyzerajucej mrchy v pruzkovanom kostyme. Krv a mlieko. Cecky jej isli vyskocit z vystrihu, uzka sukna davala vyniknut dobre tvarovanemu zadku. V chlade miestnosti jej kludne mohla prechladnut flajtra, tahalo odspodu, nic moc na suknu.

Potom zacala jebacka, kto z koho, kto komu, kedy a za kolko. Slovensky parlament a Cuper mozu ist do riti, toto bola skola prijebanosti a dementnych faktickych poznamok.

Cez prestavku som srkal kavu a pocuval sevel rychlych jednani, kazdy kandidat si nahanal dostatocny pocet hlasov. Krv a mlieko bola ambiciozna, rubala to do predstavenstva. Cucal som jej do vystrihu, vsimla si to, trochu viac prepla hrud a zapytala si aj moje zdvihnutie ruky. Dostala ho pod jednou podmienkou.

Nemala s nou problem, poobzerala sa, ci sa niekto nediva. Zvdihla suknu a stiahla si nohavicky. Schoval som si ich do vrecka a zbytok zasadania sa kochal jej nepohodlim. Tisla nohy k sebe, prekladala si ich, keby mohla tak si ich zauzli. Prievan tahajuci sa podlahou vanul mojim smerom dobre znamy rybaci puch.

9 komentárov:

Daily Whinger povedal(a)...

zbieras suveniry? nic nebolo?

Anonymný povedal(a)...

Dobre že si napísal. Od dnes chodím na valné len so zásobou spodného prádla.
Mal si tie rifle z Miletičky alebo zo Schwechatu? A neťahalo aj Tebe?:-)

swarovski povedal(a)...

tak to musel byt poriadny prievan... alebo si jej zvysok casu lezal v lone? :)

Žena od plotny povedal(a)...

tak to musela byt ina kurva. A mozno len ziarlim :-))

Anonymný povedal(a)...

cica.mica, nežiarli. Buď rada, že máš nohavičky, netiahne Ti a Grga Ti (možno)podaruje jedny ďalšie... Keď vyperieš, budú ako nové a môžeš s nimi chodiť kupovať hlasy na valné z.:-)

Unknown povedal(a)...

jaj cica, ty si taka drazdiva ked ziarlis... ;-)

janka hovoria z teba skusenosti akcionarky viacerych podnikov .-)

Anonymný povedal(a)...

Grga, no čo už iné by zo mňa prehovorilo, keď ani tá žiarlivosť už nejde; tak aspoň že si úroveň toho prehovorenia zo seba zdvihnem skúsenosťami akcionárky:-)
Ale aj tak ... ani jedny gaťky som nevymenila za hlasy, fuj, hanbím sa za svoju mladosť a včuľ už mám hlasov viac ako gatiek ... ale teda, nechválim sa, len posťažujem:-))

biker povedal(a)...

krv a mlieko teraz asi lieci prechladnutu flajtru, ty mas smradlave gate vo vacku . no bolo vam to treba? :)

Anonymný povedal(a)...

Doteraz vzdy platilo pravidlo: Kto prv pride...
Ale vidim, Grga, ze si to zmenil na: Kto pride posledny, berie vsetko.-)