24.2.07

Ciel jasny, smer nahodny

Uz davnejsie na sebe pozorujem sebadestrukcne az masochisticke sklony. Teda, nie ze by som tuzil aby ma zena pretiahla pripinacim penisom, ked uz to musi byt, tak aspon nech pouzije velmi vela lubrikantu.

Cely tyzden beham s teplotou, stale je nieco dolezitejsie ako moje zdravie, az piatok som sa prinutil lahnut si do postele a vylezat to. A to len kvoli tomu aby som kvazi zdravy mohol ist cez vikend plnit politicke povinosti na firemnej alkoholickej rozbijacke. Prehovarat dolezitych ludi na spravne obchodne rozhodnutia a dufat, ze mi da ta najkrajsia hosteska. Neda.

Slintam nad zenskymi, ktore sa so mnou zahravaju. Kurva, preco si ja vzdy vyberam zadane alebo nepristupne. Tie vacsie mrchy vidia ako som chyteny na lanku, povolia a zase pritiahnu. Svojimi recami mi vrazaju zeravy razen do tela a kochaju sa ako sa na nom krutim, cervik na haciku.

Bola prebornicka v kuti zeravych raznov, presedeli sme spolu dlhe vecery, poplatil som strasne peniaze za jej zvrhle chute a vysoku reziu. Az zrazu. Zacala rozpravat o svojom poslednom sexe, vedela ma s tym vytocit do nepricetna, ved som nevedel ani ako vyzera jej hola koza. Pocuval som ju, a nic. Vobec ma to nezaujimalo, ona ma nezaujimala. Precitol som, poobzeral sa po snobskej restauracii, usrkol si cerveneho, bielym obruskom dokladne poutieral pery, vstal a nosalantne vysiel von. Ani som na nu nepozrel, potreboval som sa predavkovat vlhkeho vzduchu slobody. Mozem si zacat stavat dalsie prekazky. Cakam na Taxis.

9 komentárov:

lota povedal(a)...

Taxis príde...a zase si narazíš držku, Grga...
Najnebezpečnejšie prekážky sú na to, aby sme ich zdolávali aj kvôli prestíži...Alebo "len"?

Anonymný povedal(a)...

fnuk

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

všetko je otázkou priorít :o)

-- kamikatze -- povedal(a)...

chlap na zeravom razni... :) krasna predstava. este ze som vegetarian :)

Žena od plotny povedal(a)...

... ehm ...
cervenam sa ,-)

Pecosita povedal(a)...

ty stavbar :D

heh, tusim je cela blogosfera chora ;) som sa nakazila. asi potrebujem poriadne vynadat, aby som to vylezala a nie sa flakala po nociach...
pisem ako madar...nechce sa mi to prestylizovat.

illusion povedal(a)...

gratulujem k prerodu :P

FanaticGay povedal(a)...

Tak toto ze je Grga??? Kurva niekto sa mu nabural do postov. Ziadna trtkacka a este spominal aj nejake lubrikanty... ze Sodoma Gomora

Anonymný povedal(a)...

a co takto vypnut sa trosicku daleko od slovenskej hrude? povedzme take anglicko?hm?:)