2.7.07

Zasadacka

Od polovice juna uradajem v bufete na kupalisku. Vela toho nenarobim co sa administrativy tyka, zameriavam sa skor na osobny kontakt.

Prve dni som si skoro hlavu odsroboval, co som sa furt vrtel a cumel, nove slnecne okuliare s ciernymi sklami vyborne posluzili svojmu zameru. Vsetkeho vela vsak skodi. Po par dnoch mi tie polonahe zenske tela nic nehovorili. Hovoria vsak mojim obchodnym partnerom.

Trochu sa divia, ked ako miesto stretnutia urcim prvy bufet napravo od lipy a povinnost neformalneho odevu, teda plavky. Ich rosolnate, pupkate a mrtvolne biele postavicky svietia uz od parkoviska.

Po par minutach zabudaju na vsetky obchodnicke grify naucene na skoleniach typu, ako plavat so zralokmi, alebo milionarom do piatich minut. Staci par tangacovych riti, presvitajuce bradavky spod mokrych plaviek a ustupuju zo svojich pozicii. Je zaujimave kam sa az daju zatlacit. Az ma to prestava bavit.

Nakoniec su vsak vsetci spokojni. Najma tie dve kozate, s ktorymi som spravil taky maly barter a chodia sa pretrcat ked na ne mavnem dohodnutym gestom.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

tomu hovorim obchodnik. takto si predstavujem urad. sa mozu posrat obchodnici ked zasvieti prdel v tangacoch a kozy.

Anonymný povedal(a)...

Úplne si zabudol, že obchodným partnerom môže byť aj žena:)
Do riti, a že vraj nie som feministka!:))))

Anonymný povedal(a)...

Veru, grgic, cim by si ma na kupalisku ohuril ako svoju potencialnu obchodnu partnerku? ;-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

ohurovanie ženských obchodných partnerov snáď zvláda grga aj sám :o), či nie?

mňa ale skôr zaujal ten barter:o), čo si im sľúbil, že ich neutopíš?

palculienka povedal(a)...

tak u nàs by si nepochodil, momentàlne este tak neopren na kùpalisku :)) tu je zima ako v ruskom filme :))) uz dva tyzdne uvazujem, ze oslàvime Vianoce teraz, pocasie je ùplne vyhovujùce :)

Anonymný povedal(a)...

Tak tak, poslednom čase si všímam že ženské oblečenie je až príliš úmerné denným teplotám. Nie že by sa mi to nepáčilo ale hlavne vodiči sa dostávajú do dosť nebezpečných situácii.
Aj ja som sa takmer stal obeťou jednej nádhernej neznámej, ktorá čakala na prechode a mala dosť kratučkú sukničku a čo čert nechcel práve keď som išiel okolo tak trocha fúkol vietor a menšia kolízia bola na svete.