27.8.07

Kratke spravy

Jazdila na mne az kym som sa nespravil. Zostal som lezat, prestala sa hybat, zhboka dychala, srdce jej bilo ako zvon, divali sme sa do oci. Ked mi davala poorgazmovy bozk vyklzol som z nej. Z flajtry jej kvapkalo moje semeno priamo na brucho. Ked sa mi naplnil pupok zacalo mi stekat po bokoch na plachtu. Neznasam lezat v mokrom, ako keby som sa lepkavo postal.

Zvalila sa vedla mna a zapalila naraz dve lajtky. Este predtym ako mi jednu strcila do ust, dala mi potiahnut ciganskeho sluka. V izbe bolo tak ticho, ze som pocul praskat tlejuci tabak pri kazdom potiahnuti. Hlasnejsie sa vsak ozyvali sluky v jej plucach, co sluk to oslavny tanecek. Ako v plucach kazdeho astmatika.

Pre toto ju mam rad. Pri jebacke sa nemusim kontrolovat a mozem vzdychat ako sa mi len zaziada. Svojim piskanim na hrudi pri akejkolvek vacsej namahe zvukovo a hlukovo dominuje. Ktovie este ako dlho. Je mi to vsak jedno. Som rad, ze je dnes a teraz. Zapalil som naraz dalsie dve a jednu som jej podal.

8 komentárov:

-- kamikatze -- povedal(a)...

romantika v Grgovom podani? :) nech si da poistku a napise ju na tebe, len pre istotu ze... :)

-- kamikatze -- povedal(a)...

oprava - "na teba"

Anonymný povedal(a)...

vulgarne ale fakt zlate :D

Anonymný povedal(a)...

Sex astme vôbec neškodí. Čím viac s ňou budeš sexovať, tým viac jej budeš šetriť zdravie. Ale len dovtedy, kým ju nenapadne fajčiť aj počas sexu:)

Anonymný povedal(a)...

hh. náájs :)

Anonymný povedal(a)...

sa nelutuj, aj tak ti to nepomoze

falosnica povedal(a)...

noo:)neva ze ma astmu, to prezije, hlavne ze je s nou dobry sex...

Anonymný povedal(a)...

Kazdy by mal tahat, co mu pluca stacia. Jebat na astmu