28.9.07

Sto kokotov a ani o dva menej

Noc je krasna, noc je kratka, noc je ina ako den. Plny podnik a plne chlapske gule na kazdej stolicke. Obsluhovala nasa oblubena barmanka Sto kokotov. Z kazdeho oka jej trci aspon sto kokotov a je za kazdu picovinu. Ta vyfajcila za svoj kratky zivot viac penisov ako som ja poldecakov vypil a take sa neda.

Pilo sa, hucalo sa, ludia sa premienali na zvierata. Pila aj Sto kokotov, okolo polnoci sa jej zacal vystrih nebezpecne prehlbovat, az jej bolo vidno jednu bradavku. Upozornil ju na to Portugalcan. Flegmaticky si potiahla tricko tak, ze jej zas vyskocil druhy cecok. Mala na haku. Portugalcan ju momentalne trtkava. Aj ked tvrdi, ze je kurva. To uz o nej vsetci davno vedia, len nenabrali spolocensku odvahu namocit svojho vtaka do tohto zdravotneho otaznika. Portugalcan pracuje v zbytocnej nadnarodnej organizacii. Vzdy v kravate a vzdy v strese. Ine ako kurvy mu ho nedokazu postavit, preto ta fascinacia Sto kokotmi.

Portugalcan mal na navsteve bratranca. Najviac tak sestnast. Mlady bol zo Sto kokotov uplne hotovy. Videl som na nej, ze ju to bavi a kruti sa okolo nich, vsetky zalude sa jej v zrenickach zacali cervenat. Mal som sa na pozore. A dobre som robil, zachvilu nenapadne zmizli vsetci traja v kuchyni.

Cestou na hajzel som tam nakukol. Sto kokotov fajcila oboch naraz. Raz jednemu, raz druhemu, klacala medzi nimi. Ako sa prehadzovala od jedneho k druhemu, tak ma zbadala. Mrkla na mna, usmiala sa a fajcila dalej. Portugalcan hovori svojmu bratrancovi:

„Ty mas aky maly kokot.“

Mlady nastastie po slovensky nerozumel ani slovo, isto by komplexy dostal. Spravili sa skoro sucastne. Sto kokotov vsetko chytila do ust, trosku zamlaskala, prehltla a labuznicky si grgla.

Isiel som sa konecne vystat. Cestou naspat som sa zastavil pri barovom pulte vyrovnat ucet. Sto kokotov sa tvarila ako keby sa nic nedialo. Na rozlucku mi sepla:

„Daj mi pusu na dobru noc.“

Pery sa jej este lepili po portugalskom semene a prisahal by som, ze medzi zubami som videl ovisnute chvostiky zachytenych spermii. Len tak matne som si uvedomil, ze som celu noc chlastal portugalske cervene.

Doma som ju spiacu zobudil penetraciou bez pripravy. Vyjavene hekla. Uz si mohla zvyknut na moju spontannost.

17 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

a to fakt, alebo si zasa vymyslas? :-)

Anonymný povedal(a)...

prosto fajnsmeker, co nemiesa chute:)

Anonymný povedal(a)...

Čakala som inú pointu. Že si sa v tej kuchyni pridal k tým dvom stojacim, aby si ju otestoval, či zvládne aj väčší počet:)
Alebo si zľakol prípadného komentára od Portugalčana, keď sa tak vyzná v číslovaní S-XXXL?:)

Anonymný povedal(a)...

dik :)

Žena od plotny povedal(a)...

podla mna bol point v pohode .. Zaver penetracny, ako je u Grgu zvykom, cize stara dobra klasika ,-)

Anonymný povedal(a)...

skoda, ze aj vy chlapi sa niekedy nedate pouzit len tak - bez pripravy :))

swarovski povedal(a)...

hm, mam pocit, ze toto nepisal grga...

pisal?

Anonymný povedal(a)...

Swarovski, a prečo ten pocit u Teba zrodený ...?

Anonymný povedal(a)...

sam neviem, vyrazy sedeli, len styl sa mi zdal trosku iny. taky omackovitejsi, maksi.

ale vravim, len pocit...

swr.

Anonymný povedal(a)...

ja som prekvapeny, ze grgu caka nejaka v posteli....
ale tiez sa mi zda, ze styl pisania je iny.

Kozo povedal(a)...

Mozno sa zalubil a teraz len chce ostat stale s image drsneho chlapa a nedari sa mu. Uz mu endorfiny opantali mozog a ani to péro nefunguje ako predtym.

Anonymný povedal(a)...

Grga, kurnik šopa, tak už povedz konečne! Si to Ty alebo Tvoj damblér?
Alebo máš pochybnosti aj Ty sám?:))
Podľa mňa, si to Ty sám, šak aj prečo nie?:)

Anonymný povedal(a)...

Oprava: DABLÉR!!!! :)

Anonymný povedal(a)...

Si super len dnes sa niekde najebavas a preto nemam dalsi feetback.
Zdravi hoch z Hamburgu..co rad cita tvoj blog

Anonymný povedal(a)...

neviem kde ste prisli k tomu, ze to nie je celkom grgov styl. Podla mna je to typicky grga. a v dobrej forme

falosnica povedal(a)...

dobre, zaujimave....pointa dobra, teda dejuca sa u vacsiny ludi....a slecna to bere riadne hopom...

G_H_O_S_T povedal(a)...

HARDCORE