17.2.08

Hruskovicove obraty

Do ziary plesovej saly som vkrocil ruka v ruke s ceckatou blondineckou. Prsil som sa ako pav, pysny na dekolt svojej polovicky. Kurva, sa kukajte co som ulovil. Kukali a ja som si uzival rast svojho maleho ega.

Ked sa mi zdalo, ze rast nejak stagnuje, tak som ju zobral na parket. To som sa prekonaval, len nech ma vidi cim viac ludi. Prepotena kosela sa mi lepila na chrbat, motylik skrtil na nevydrzanie, lapal som dych. Cas doplnit energiu, kvalitna hruskovica bol drink vecera.

Prave som sa chystal z pohara vytiahnut kusok hrusky nastoknutej na malom plastovom sparatku ked ma po pleci poklepal jeden zo zavistlivcov. Predstavil mi svoju manzelku, ktora sa hned ospravedlnila a bezala na toaletu. Ritkou krutila velmi erektivne, napasovana vecerna roba zvyraznovala polgule. V rozkroku sa mi nieco pohlo.

Jeho direktivny hlas ma prinutil zdvihnut zrak na jeho uroven. Bradou kyvol smerom k mojej blondine, ktora sa zabavala nedaleko.
„Ked jej ublizis, jedno ako, ci citovo alebo inak, zabijem ta. Je to moj milacik.“
Kazde jeho slovo bolo napachnute par promile. Dost pomiesal podla aromy.

Nadranom sme ležali v potuchnutej hotelovej izbe. Neznasam makke madrace. Clovek si lahne, zabori a viac sa neotoci. Chcela si zapalit jointa, s otazkou v ociach vytiahla fajku a paklik.
„Schovaj to.“
„Preco?“
Namiesto odpovede som trhnutim otvoril dalsiu sedmicku vina. Izbou zavonal korok. Je radost vytahovat flase z plneho kartona. Pocit, ze je stale z coho. Ze bude len lepsie. Chlast ohobluje cloveka na jeho zakladny charakter. Odplavi vychovou nalepene zbytocnosti a vzorce spravania. Spravi z cloveka holeho a bezprostredneho jedinca. Instinkt a pudy, niekedy sa az divim aka svina vo mne drieme. Spit sa pod obraz bozi a potom bezbozne pod nim sulozit.

Strucne som jej opisal hruskovicove vyznanie. Smutne vzdychla, schulila sa, paplon si vytiahla k brade a sepla:
„Ja viem, moj muz je kokot.“
Len som ju suhlasne capol po tom zadku, na ktory ma zbalila.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Si mal na izbe plný kartón sedmičiek vína? Bolo červené, dovoz z Argentíny? Koľkože tých kartónov si tam mal ...:))

Tyler povedal(a)...

Opäť výborný článok. Keď som objavil tvoj blog, tak som pri jeho čítaní zabil 6 hodín. Strašne chytľavé je to. Len tak ďalej.

pollux povedal(a)...

No grga si to ty,ale toto sa mi zdá trochu prestrelené.Aj kedje to možno preto,že ma hrôza zaliala pri slovách."Chlast ohobluje človeka na základný charakter".Ak je to tak, tak je to v piči.To snád,ale nefunguje,ked je človek v úplnom okne.Mám zo sebou zlé skúsenosti/z rozprávania/Ak je to moj zakl.charakter.Zbohom.Pár ludom už v živote nevysvetlím,že nie som psychopat.Ze by abstinencia??Hm.Inak spot predtým sa mi viac páčil.A ešte.Ak si chcela zapáliť jointa,tak by vytiahla papieriky a paklík,nie fajku.Inak štandardne o.k

Anonymný povedal(a)...

no... ale inak ten koniec bol milý, taký priatelský :)

felidas povedal(a)...

...si uprednostnil alkohol ??? ...barnarrr !!

pollux : fajnšmekri only fajku...ty neznaboh...grga zbalil (či ona neho ?) evidentne kvalitku...

ja mam tiež zadoček na sežrání...a nic...sa ma marťania boja..mňa, venušky...grga, co ty na to ?? -- rukavica hodena...

felidas povedal(a)...

...a hneď je z BARBARRA barnarr...stačia tri pivka...len nevinne -- sak chmel sedativum....neda mi spat, samej žienke...

Unknown povedal(a)...

felidas ukaz fotku venusinho zadku, v komisii posudime a zaujmeme stanovisko .-)

felidas povedal(a)...

grga a v krizoch ti neseklo, jako si sa po tu rukavicu zohybal ??...

...az bude na prdeli bazilisek, potom ukazem...

...tak komisia ?...chodit po jednom, prosiiim...:-))

Unknown povedal(a)...

ziadne zohybanie, dostal som s nou rovno po papuli

felidas povedal(a)...

na ocelovej ruke nosim zamatovu rukavicku...

zero povedal(a)...

ste dali ferovej switch? ty sis pucil jeho starou a ... on odesel s milackem ceckatou blondyneckou? :-)

Anonymný povedal(a)...

Jednoducho výborné, viac netreba dodať. :-)