25.3.13

V banke


Klasické doobedia v pondelok. Kalendár plný na prasnutie. Červenou svieti povinný úverový výbor. Bankári v oblekoch na mieru, v zasadačke za milióny. Nesnažím sa zapadnúť, som predsa zákazník. Musia zvládnuť rifle, aj keď im to nevonia. Krčia nosy.

Lámem ľady. Vyťahujem iPhone, ťuknem na galériu, fotky otočím ich smerom a hovorím:
“Chlapci toto som jebal tento víkend. Vy čo?”

Chlapci na seba chvíľu vyjavene zazerajú, pohľad sa im ustáli na generálovi. Riaditeľko nelení, pritiahne si môj iDiot bližšie, založí okuliare na blízko a pochvalne mľaskne. Mlčky vytiahne svoj telefón, pozrie na mňa ponad rám okuliarov:
“Dajte mi na ňu číslo.”

Chlapci uvoľnene zašumia. Číslo si pýtajú až poobede. Mailom.

3 komentáre:

Janka povedal(a)...

Ja mám obrovské šťastie. Hocikedy kedy prídem do banky, sú tam samé baby. Alebo sa rafinovane prispôsobujú a mám im ukázať foto svojich objektov?:) No toľkú rafinovanosť by som od vubky nepredpokladala:)

Brano povedal(a)...

grga aj ja chcem cislo :)

Catherine Cavette povedal(a)...

Osebno posojilo / hiter postopek.
Hiter postopek po zaslugi kreditnih platform. V partnerstvu s strokovnjaki za kreditne nepremičnine, ki so na voljo 24 ur na dan, z najboljšimi pogoji in stopnjami financiranja med posamezniki / podjetji.
Eledgefinance@gmail.com
Hvala vam