6.4.06

Ako poslat do pice advokata

Kokot mi pol dna rozpraval, aky mam pruser a kolko roboty on s tym bude mat. Chudobny buzerant na aute za 4 mega. Som ho mal asi polutovat. Liezol mi neuveritelne na nervy, tak som ho zacal zosekavat z ceny. Nervozne sa zacal prehrabavat v svojej vystrihanej plesinke pestovanymi rucickami. Na manikuru musi chodit castejsie ako luxusne kurvy. Ceril na mna keramicky chrup s ruzovymi dasienkami a zdovodnoval mi vysku ceny svojou profesionalitou a vysokym podielom vyhratych sporov.

Nevydrzal som:
"To ta mozem jebat, to zaplatim radsej rovno sudcovi. Ten este ziaden sud neprehral."

Kokot sa urazil, zabachol dosky s papiermi, nastartoval motor, ktory pri prudsom pridani plynu zozerie moju mesacnu vyplatu a zmizol. Zostal mi po nom namysleny smrad v izbe, vygumovane dva cierne pasy na parkovisku ale hlavne dobry pocit, ze som sa nenechal ojebat.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zda sa, ze Grgovi pobyt na blogspoťáckom vzduchu zjavne prospieva :)

Anonymný povedal(a)...

vyborny je,ze? DRSON! :D

Unknown povedal(a)...

co je to DRSON?
urazas ma? .-)