28.4.06

Prasa v kine

Bol som v kine s jednou stetkou. Obcas som sa nenapadne dotkol jej ruky alebo ju "nenapadne" chytil za stehno, pri vsetkej pocestnosti.

V kine zasadne zeriem nejake zrno, prazenu kukuricu. Stetule to tiez zachutilo tak som jej dal jeden balik. Chrumala a sustala obalom ostosest. Najdu sa este slusne vychovane mrchy ako tato, ked videla, ze ja som svoje uz zozral ponukla ma. Nechal som sa krmit, vzdy som jej oblizal a oslintal prsty az po zapastie. Zacinala ma tato light eroticko fetisisticka hra bavit, ked sa ozval prisediaci z mojej druhej strany, ze ci mozme vecerat niekde inde.

Stetula bola fakt vychovana, hned to zbalila a poctivo cumela na platno, trochu sice mrmlala ale len tak symbolicky. Tak som si typka trochu obzrel. Taky chujko co sa s frajerkou cely cas drzali za ruky a vzdychali pri kazdej trochu napinavejsej scene.

Nie som clovek agresivny aby som na neho otvorene verbalne utocil, len som spustil trochu hlasnejsi komentar filmu mojim jemnym chraplavym barytonom, zevraj bolo pocut aj o styri rady nizsie.

Nazorne ukazky:
  • film: chlapik taha zensku do izby
  • moj komentar: to ju ide akoze teraz potrtkat?
  • film: specializovany blanokontrolor ide skontrolovat ci je zenska panna
  • moj komentar: to jej teraz bude kukat do pice?
  • film: zenska sa branila penetracii ked uz na nej chlapik lezal
  • moj komentar: kokot, ho jej tam nevie vrazit?
Prisediacemu to viditelne vadilo menej ako krmenie lebo uz do konca predstavenia ani necekol. Po filme som ich este chvilu sledoval spod platna, ked uz bezali len titulky. Strnulo sedeli a kukali do blba, asi ich ten film fakt zobral.

2 komentáre:

Pecosita povedal(a)...

to mi pripomina jaspera v kine.

Anonymný povedal(a)...

dakujem, dobre od srdca som sa nasmiala :-)))