4.1.07

Ing.arch.

Vsetkych architektov mam za kokotov, iluzionistov.
Kedze nam vsak zacal ten novy rok, skusil som to bez predsudkov. Chcel som od majstra projektanta taku drobnostku navrhnut. Hovorim si, v zime sa nestava, nudi sa, nech si zarobi chlapec na kavu.
Iluzionista vytiahol svoj navrh zacal carovat:
"Sem pridame toto."
S dovetkom: "To je malickost, nestoji to za rec."
Na dalsom vykrese:
"Tu treba dorobit toto."
Mavol rukou: "Bavime sa o nule."

Len som si to znacil. Na konci som si jeho malickosti a nuly zratal, vydalo by mi z nich na pekny baracik na Kolibe a este by som milenke mohol kupit sikovnu garzonku v Starom meste.

Vyzera to tak, ze tento rok nam nic nove neprinesie, architekti zostavaju kokoti aj nadalej.

13 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

ani pekny nebol??? :o)

Pecosita povedal(a)...

ja poznam tiez jedneho takeho ing. arch. pekny je, telo uzasne, skvele masiruje ( a ine) ale inak je to tiez...ehm ;))

Anonymný povedal(a)...

Ja zas poznam vselijake ine profesie, a su tam taki isti "veseli" chlapci. Natrafit na takeho je uplne posusnanicko... Mozno by si si mal vyberat na spolupracu baby. Su "otvorenejsie" a neojebavaju. Teda, aspon myslim.-)

Anonymný povedal(a)...

No v zime sa síce moc nestavia, ale kde máš tento rok zimu?:-)

ninka povedal(a)...

odrbavacski kreteni, veru veru

April povedal(a)...

Kolko tych garzoniek mas? ;)

Unknown povedal(a)...

kedze bol pekny, ale kokot ako som spominal, nie je ziadna garzpnka, do ktorej by som nastahoval nejaku otvorenu zensku, aspon na dva prsty :-)

Anonymný povedal(a)...

gynekolog.-)

Pecosita povedal(a)...

pekny? daj cislo ;) dnes som povrchna.

Anonymný povedal(a)...

grga, obráť sa na škaredú architektu v rokoch, tá ti to urobí za polovičnú cenu a bude rada:)

Kozo povedal(a)...

2Germa: U nej si to ale odmaká sám.

biker povedal(a)...

dobre si uvazoval len si natrafil na .uja takych je vsade dost

Anonymný povedal(a)...

to teda sú! robím s tromi... v robote - žiadne zvrhlosti (oficiálne :))))