20.1.07

Umenie rozhodnut sa

Dlhsie sme sa nevideli, tak som ju nechal rozpravat. O co neochotnejsie rozpravam o sebe, o to radsej pocuvam inych. Pocit deficitu vie cloveka primat k zasadnym rozhodnutiam.

Odchadza do zahranicia. Nebavi ju tu uz nic. Nevie co bude robit. Potrebuje zmenu prostredia. Trochu sme sa poobjimali na rozlucku, vyznali ako nam budu chybat spolocne stretnutia a rychlovky na zadnych sedadlach, napriek zacinajucim kramom sme dali jednu posediacky v kuchyni a isli na kavu.

V kaviarni som cez obrovske okno pozeral na kost poopilovane stromy, mohutne pahyle vyrastajuce spomedzi aut. Ma vlastne trivialny problem, nikto ju pravidelne neprasi, nema u koho rano hlbokym nadychom na krku nasat vonu svojho chlapa na cely den. Citi sa sama. Uteka pred samotou do izolacie, snazi sa klin vyrazit klinom.

Este neovlada umenie rozhodnut sa spravne, ma vsak chut rozhodovat o svojom zivote sama a nenecha sa unasat prudom zivotnych situacii, snazi sa zopnut na zadne ako divoky mustang chyteny kovbojom. Metoda pokus omyl, tiez ma bavi ako jedina. Ja pica precitlivena.

12 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

pokus omyl, najspoľahlivejšie, a keď dôjde k omylu, môžme nadávať iba sami sebe...

úteky sú niekedy nutné

Anonymný povedal(a)...

Tie rýchlovky boli na zadných sedadlách v aute, kine,lietadle alebo na štadióne? Už 5 minút nad tým rozmýšľam:-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

nepoznáš grgu???:o)

motýľ povedal(a)...

preco si jej trocha neotvoril oci? nebude ti chybat na zadnom sedadle?

Pecosita povedal(a)...

no, ako tak kukam okolo seba a aj do seba, tusim maju viaceri podobnu fazu...je to tym januarom? alebo tym, ze nesnezi?

lota povedal(a)...

Mozno by si jej mal povedat, co si vydedukoval. Ked malo rozpravas a len ju prasis, ako ma vediet, co sa s nou deje? .-))

sas povedal(a)...

grga, ty si tusim take cudo morske, aj ked odo mna to znie divne. raz by som uz prijala od teba aj post, v ktorom napises, co citis... neda sa? co je pod tym pancierom?

Žena od plotny povedal(a)...

obcas mam take duchaplne riesenia aj ja.... pred problemami a pocitmi clovek neutecie, treba riesit.... zial bohu.
Grga, mozno sa do teba zalubila.
Mica

Shanti povedal(a)...

aj ja, aj ja odchadzam. uz len " ..paar dnii zvlaadnem ..." a ficim het. daleko od ludi ktori so mnou su nie su

-- kamikatze -- povedal(a)...

no a ty nie ze by si jej problem vyriesil aspon cistocne, obetoval sa a zasukal si pravidelnejsie... kolky egoizmus :O)

Anonymný povedal(a)...

booozinku, daky gycovy sentiment z toho pachne (...ako divoky mustang...)

stopus povedal(a)...

???? mustang? ani ne