8.7.07

Slovenske tango

Niekedy nechapem tie tanecky okolo horucej kase. Cumela na neho cely vecer, bola z neho hotova. Ked si prisadol, stratila rec. Doteraz vzdy hviezda zabav, vtipna, spolocenska, sarmantna, s bohovymi kozami a prdelou. Kazdy kto ju pozna si aspon raz musel vyhonit nad jej fotkou.

"On je taky iny. Paci sa mi ako clovek. Cely."
Chvilu som pocuval tieto jej diplomaticke dristy o nicom a ponukol som sa jej, ze mu taktne naznacim, ze by mala zaujem. Poprosila ma, aby to bolo naozaj taktne, ma dost trtkacich znamosti na jednu noc, naozaj by s nim chcela zacat nieco seriozne. Ubezpecil som ju, ved som kurva charakter.

Dosiel som k nemu, zatiahol ho do rohu a oznamil mu:
"Kokot, si vyhral hlavnu cenu vecera, mozes jebat celu noc. Chce ta."

Asi bol fakt kokot lebo si nezajebal. Jeden z typov, ktory sa zalubia do oci a je mu jedno ako vyzera zbytok zeny. A prave snival o uplne inych ociach.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:-)

Žena od plotny povedal(a)...

svina

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

prečo mám pocit, že všetky postavy tohto príbehu sú grga? .o)

Kozo povedal(a)...

Ako krásne sa dá povedať pointa pár slovami. :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Dazdnikova: To akoze aj ta fasa samica je Grga? Ty kokso, auto-homo-hetero-ci-co erotika...

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

levica: keď z tých postáv urobíš bezpohlavné osoby a odmyslíš si kvetnatý grgovský opis danej samice... áno aj tú som mala na mysli :o)

Anonymný povedal(a)...

Ja si myslím, že si bol celkom taktný:) V rytme (taktu) tanca:)

Pecosita povedal(a)...

tak to chodi. semo tamo.