5.1.09

Cez otvorene okno

Myslim, ze to bolo na Stefana. Kontajnery preplnene vianocnych obalov a krabic. Odpadky sa z nich liali ako z fontan. Smietiari este travili kapustnicu a hladkali sa po vypasenych bachoroch, v strede ktorych svietil uz trhajuci sa pupok. Autom som pomalicky prechadzal okolo kontajnerovych stojisk pri panelakoch, obzeral obrazky na krabiciach a nacenoval. Zda sa mi, ze ta haved panelakova sa ma stale lepsie. Pekne statisice som naratal, len tak bajocko. Potom mi do toho ocka vbehla vytrcajuca prdelka v roztrhanych leginach. Taka sestnastrocna. Aj to prehanam.

Hrabala sa v kontajneroch, uzitocne veci pchala do tesco tasiek. Zastavil som, stiahol okno a chvilu si ju vychutnaval. Dobre tvary. Otocila sa ku mne nahnedla ciganska tvaricka s obrovskymi ciernymi ocami. V nich klud, ziaden strach. Odpovedal som na nevypovedanu otazku:
„Vyfajcis ma? Za pat kil.“

Odpoved vypalila bez vahania, takze o cenu neslo a nemalo zmysel dalej vyjednavat:
„Mam svoju hrdost, kokot.“

Znovu mi vytrcila svoje pozadie a holymi rukami sa dalej prehrabavala vo svojom kralovstve.

Ze to bolo vcera, to viem isto. Poletujuci sneh sa mi zacal lepit na celne sklo ako som sa vliekol domov. Trochu som pridal. Vlocky zacali lietat kolmo na mna, chceli prebodnut. Zaregistroval som ju stojac v minisukni na krajnici, cakajuc na zakaznika. Zacal som brzdit, chcel som hodit kus reci. ABS ma jemne kopalo do chodidla. To ju upozornilo, otocila sa a spravila dva kroky mojim smerom. Sklonila sa. Hlavu mi vopchala do okna na mieste spolujazdca. Minisukna jej vybehla do polovice suniek. V tom momente som si spomenul na vytrcajucu prdelku pri kontajneroch a usetrenych patsto korun vo vrecku.

Polozil som tu istu otazku ako pred tyzdnom:
„Vyfajcis ma? Za pat kil.“
Zamaval som jej dokrkvanou patstokorunou pred ocami, aby videla, ze na to mam.

Znechutene si odfrkla, ako keby musela odpovedat na tu istu otazku uz niekolko krat za den.
„Koruny uz neberiem, plati sa eurami, necitas noviny? Kokot.“

18 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

2 odmietnutia za pár dní. Niečo v tom bude. Treba vymyslieť pascu, z ktorej neunikne. Hoď do kontajnera 500 eurovku. Počkaj kým pôjde vyberať. Keď ju bude držať v hrsti, riskni a spýtaj sa do tretice:)

Anonymný povedal(a)...

Mozno bolo treba pockat na horsie pocasie. Kedysi som cital v Plus7 alebo nejakom podobnom platku dojimavy pribeh slapky, ktora odmietla ponuku "za gastrace" a potom jej bolo luto, lebo sa zhorsilo pocasie a nikoho nezbalila.

Anonymný povedal(a)...

Grga, v tvojom pripade sa obrat na Barata, ved maju brat koruny az do 16eho, to sa nam ten svet pekne skur.il

Anonymný povedal(a)...

Anonymný, povinnosť brať koruny do 16.1. platí len pre registrovaných podnikateľov:)
Myslím, že v tomto by ani pán Počiatek nezaloboval v prospech poškodených:)

Palo László povedal(a)...

Stacilo, keby sa zaviedol institut registrovanych zien a mohli by brat az do 16-teho :-D

Anonymný povedal(a)...

aj tak to je s tebou zle ked uz ti ani stetka neda:D

Anonymný povedal(a)...

2 mesiace nič nové?

Anonymný povedal(a)...

3 měsíce a nic? grga vrať se!!!

Anonymný povedal(a)...

uz sa tesim na dalsie pokracovania, pravidelne to kontrolujem, a kde nic- tu nic ,, nedospel cas uz k napisaniu dalsich prihod??? drz sa a pis,,

pollux povedal(a)...

grga čo si išel do kláštora??

Anonymný povedal(a)...

co sa stalo ze stalo ze nic nove ??

snad nesedis v base ...

pis dalej,, je to zaujimave, a mas styl..

Anonymný povedal(a)...

Co ti rodicia vypli internet ? :-)

Anonymný povedal(a)...

10 mesiacov ziadny post?

Anonymný povedal(a)...

grga de si?

Janka povedal(a)...

Asi je niekde v pi.., alebo okolí:)
Si myslím, že mu je dobre.
Alebo dobre ... mu tak?:)
Chýba len on nám, my jemu nie a to znamená, že sa má dobre:)

Nevyprofilovana povedal(a)...

Zaaacniii uz zaas piiiiisaaaaaaat

Anonymný povedal(a)...

myslim ze grga ma skratka stastne obdobie, ked sa mal dobre, pisal dost zle, tak teraz sa musi mat megaperfektne, ked nepise vobec :)

kapo povedal(a)...

Tiez znizujem frekvencie checkovania webu, mohol by zas daco hodit :-)