24.3.11

Drn drn

Mám novú úchylku, používam drn drn. Odborník by povedal tyčový mixér. V polohe turbo však pri krátkom stlačení spraví Drn! Pri dvojnásobnom krátkom stlačení spraví Drn! Drn!

Mixujem všetko čo mi príde pod ruky. Nič nežerem v aranžovanom stave na tanieri, obloha, príhola, pekne uložené mäso. Nič také, zo všetkého spravím hnačku v miske. Aby som to mohol cucať slamkou. Mám totiž zlomenú sánku. Dostal som po hube a nevykryl som to, starnem a som pomalý.

Naspäť k sračkám. Ako čistá fekalistická pochúťka vyzerá zmixovaný hamburger z McDonaldu, trochu lepšie sú na tom rozsekané oravské syrové korbáčiky. Ale aj tak odporúčam nekukať a len cucať. Jak kurva pri fajke.

Kurvy majú totiž pasákov. A sme pri tom, prečo musím používať drn drn. Kruh sa uzavrel. Svet je kurva jednoduchý.

2 komentáre:

Janka povedal(a)...

A začo si dostal po hube? Ja len že aby som vedela, na čo si mám dávať pozor:)

MILA povedal(a)...

..vypointované na záver, janka.. nakreslíme? :)