19.8.11

Piatkové dusno

Zase som sa zobudil uprostred noci. Za posledné dni sa mi to nestalo prvý krát. Budím sa s pocitim, že niekto nado mnou stojí a pozoruje ma. Vyletím z postele pripravený mu jednu vraziť medzi oči. Vždy máchnem do prázdna. Dnes to bolo horšie. Stál pri mojej posteli s veľkým obnaženým mäsiarskym nožom v ruke. Prestal som dýchať a snažil sa zachytiť zvuk jeho dychu, či je naozaj tu. Siluetu som videl zreteľne. S bojovým výkrikom som sa vrhol naproti ostriu a rozpleštil som sa na dlážke. Samozrejme nikto pri posteli nebol. Asi by som mal navštíviť vykladačku snov alebo psychiatra.

Ráno som sa zobudil viac unavený ako som večer liezol do postele. Tak aj vyzeral ranný tréning, vrece som rukavicami len hladkal. Pot sa však zo mňa lial v potokoch. Kruhy pod očami sa mi zväčšovali. Na tie som prišiel v holičovom kresle pri pohľade do zrkadla. Kaderníčka ma zasväcovala do svojho osobného života, rozišla sa dnes ráno o šiestej a predsa je v robote. Vyjadril som jej spoluúčasť ale stále som veľmi pozorne sledoval pohyby strihacej mašiny na mojej hlave. Čo keď by sa príliš rozcítila.

Ani som nevedel ake prominentné kaderníctvo navštevujem. A to prosím v petržalskom paneláku. Ako veľká voda sa dojebal pán tanečník, Modrovský. Nespoznal som ho hneď. Známy ksicht, neznáma postava. Až potom ma osvietilo, ešteže čítam ráno na hajzli Nový čas.

Odignoroval čakajúcich sediacich pánov a začal sa usmievať na nudiacu sa slečnu v dámskej časti kaderníctva. Tá ho s výkrikom “Ahóóój!” zdrapla pod pazuchu a začala obrábať nožnicami.

Moja rozídená len povzdychla:
“Ukazuje sa tu pravidelne, lebo sem chodieva Adela. Určite mu neberie telefón, tak ju chce akože stretnúť náhodou.”

Asi mala pravdu, lebo odchádzal s rovnakými vlasmi ako prišiel. Sa mi aspoň zdalo. Bohvie čo s ním kaderníčka robila.

Pri odchode som zaregistroval potetovaného chalana. Aj ten mi bol povedomý. Kurva ale je tá Petržalka zdedinovatá. Osvietilo ma celkom rýchlo, DNA. Celkom dobrý hip-hop produkuje. V utorok 23.8. na pláži pod Ufom, sa dá zažiť znovu. S kapelou naživo, normálne rockové bubny, gitara a ani to tým repovaním nekurví. Oplatí sa, už som zažil toto leto, pojdem tam znovu na jedno čapované bahno.

3 komentáre:

Janka povedal(a)...

Kaderníčka sa o šiestej ráno rozišla s tým svojím a možno aj Ty si sa rozišiel s tými svojími zo svojich snov:)
Rozídená kaderníčka je na tom horšie ako Peťo M. Keď mu nebude dvíhať telefón a on pôjde na akože náhodné stretko do kaderníctva, pravdepodobnosť úspešnosti je dosť vysoká:) Sleduj to tam, stav sa tam akože náhodne niekedy a podaj info ako sa vyvíjajú rozídené vzťahy:)
Kde budem chodiť ja, keď sa rozídem, neviem. Mariana strihám sama:)

Leila povedal(a)...

prečo si prestal písať?

Unknown povedal(a)...

neprestal, obcas zasobujem deviantov - devianti.sk
a potom si pisem v hlave, len to nejak zabudam .-)