31.3.06

Jednoducho pica

Strasne rad sledujem pice. Pice ako charakter myslim. Jak dneska v cine na obede. Sedela tak krizom, asi s druhou picou ale tej som nevidel do ksichtu. Tlsta jak krava, stara jak jezibaba, v hube zelezne rovnatka a nechutny preafektovany pisklavy hlas. Nepojebal by som ju ani keby som s nou zil styri roky na opustenom ostrove.

Pica si objednala menu, polievku nechcela, ze to chce odratat z ceny. Casnicka hovori, ze polievka je v cene jedla, ze sa neda odratat. Pica sa odula, tak ze si da aj polievku. Ked jej casnicka doniesla druhe, tak jej hovori, ze jej hned donesie aj pribor. Pica kukla na casnicku a skrikla na nu:
"Kde mam pribor?!"
Hlucha pica, hajhorsia kombinacia. Este ked sa zacala mobilom niekomu stazovat, ze to secuanske je pikatne, ze si musi kofolu objednat. Pica, slovom PICA.

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

No ja zdochnem :-)))

Anonymný povedal(a)...

Pozeram, ze ta na SME muselo obmedzovanie vulgarizmov fakt dusiť... :)) Ale povedzme si uprimne, takto to ma vacsi šmrnc :)

Anonymný povedal(a)...

Tak sme sa tu doma všetci dvaja už druhýkrát zhodli, že ten tvoj príbeh je fakt výstižný ;)

Unknown povedal(a)...

teda dva krat citat tu istu hovadinu vurdo .-)

Anonymný povedal(a)...

A este ze toto:
"Hlucha pica, najhorsia kombinacia"
Hlaska dna :))

Anonymný povedal(a)...

co ti budem klamat,
nasmial som sa jak kokot!
*-))

Anonymný povedal(a)...

Grga Pitic si Guru v pisani romantickej poezie... :o) uz davno som sa tak dobre nepobavil