31.3.06

Kupim sedlacke SPZ

Dneska bol u mna kamos, sedlak z dediny. Nejak nahoda chcela, museli sme si vymenit auta. Kamos pestuje papriku alebo co robi, audinu ma slusnu. Nejak som si neuvedomil, ze ani cislo 666 a ani BA nemam. Sedel som v sedlackom aute s obycajnou sedlackou znackou.

Som si dovolil na jedneho tlstokrkeho zatrubit, na krizovatke, ked som musel na brzdu viac stupit ako mi bolo mile. Tlstokrky mi bol povedomy, minule mi tiez takto vliezol do drahy ale to som sedel v svojom striebornom BA fare, mi zablikal a ospravedlnujuco maval paprckou. Dneska sa asi zle vyspal alebo co. Kukol mi na sedlacku SPZ a zacal volaco vykrikovat. Som mu ukazal, ci mu jebe. To nejak nevydrzal sumo zapasnik vedla tlstokrkeho a zacal sa driapat von z auta. Nebolo mi viac treba. Teda dobry pocit kopnut niekoho do gul na cervenej, tak fajn mi prislo, ze som zabudol na tu picu co so mnou pol dna na danovom urade cvicila.

Jak chuj zerem tablety co mi z nich cecky rastu a gule sa scvrkavaju a ludia su pritom dosrati z prvych dvoch pismen abecedy.

Žiadne komentáre: