14.1.07

Vtirka

Take dve. Blond, dlhe nohy, sukne ledva zakryvajuce flajtru. Do nalady ich dostaval drink skusenych kuriev, vodka so sampanskym, aj ked srkali obycajny slovensky sekt a tvarili sa nadradene. Na parkete tancovali spolu, chytali sa navzajom za zadok, kratke sukne obcas odkryli dobre zarezane tangace. Gradovalo to francuzakmi. Na parkete sa utvoril celkom slusny kruh obdivovatelov. Tazko povedat ci sme boli viac nadrzani alebo ozrati. Ja asi to prve, logol som do seba posledne kvapky horkeho drinku, pohar hodil smerom k nasmu boxu bez toho aby som sa staral co sa s nim stane.

Plny sil a sebavedomia som k nim prisiel:
"Kludne sa bozkavajte dalej, ja vas zatial budem drzat za zadok."
Ta vyssia len zaklonila hlavu, zasmiala sa a odvetila:
"Dobre."

Pohlad pre boha, dve olizujuce sa stetky a jednu z nich som zozadu drzal za rit. Neskodny privesok.

24 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

tebe staci malo ;)

Anonymný povedal(a)...

A to take nevies Peco ze komu staci malo, ten je stastny? :)

Anonymný povedal(a)...

tak toto je jak z prirucky Uspesne rande :) pekne

Pecosita povedal(a)...

vurdik: tak a prave si vyriesil otazku mojho stastia ;)ja ale viem,ze ty nie si stastny preto, lebo sa uspokojis s malom ;))

Žena od plotny povedal(a)...

A mna so sebou nikdy nevezmes ... :(
Mica

swarovski povedal(a)...

tak toto vyskusam :)

lizardik povedal(a)...

tak toto už neskúšam, raz som to skúsil, dievčatá boli prítulné, ale potom ma niekto prebodol pohľadom, krvou podliate oči 150 kilového "priateľa" jednej z nich,
ani som nedopil, len som sa o chvilu daleko odtial tešil zo svojich celých kostí
:-)

Anonymný povedal(a)...

hijjh - a co bolo dalej?

Daily Whinger povedal(a)...

A kde v riti si mal prostrednik?

Pecosita povedal(a)...

vo svojej? :D

Unknown povedal(a)...

no este som sa mohol priznat, ze po case som tu krajsiu zacal chytat za kozy, trochu sme sa olizovali, skoncili sme u nej na byte, ale hadam si mozem nejake skromne detaily zo svojho sukromneho zivota nechat pre seba, nie? :-)

Unknown povedal(a)...

nemozes :-)

ChladnePivko povedal(a)...

hehe :) vsak zato, uz som myslel ze ti stacilo drzanie za prdel. inak v tazkej napitosti niekedy aj to je vykon...

Pecosita povedal(a)...

to znamena, ze nie si stastny, lebo ti nestaci malo. smutne smutne.:(

Anonymný povedal(a)...

heh, mozno keby si nebol ozraty takmer do neskodnosti, tak by ta poslali do pice :-)

Pecosita povedal(a)...

inac, flajtra je dobre slovo.

ChladnePivko povedal(a)...

flajtra sa pouziva aj v jednotnom cisle? a nehovori sa flajtre? :))

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

trvám na tom, že svet je nespravodlivý...

aj ja chcem byť na chvíľu chlap!

Anonymný povedal(a)...

ja by som bol radsej na chvilu zena - aspon by som zazil poriadny orgazmus :-)))) lebo ako zeny hovoria, ze to co zazivaju chlapi je len uvod, ze im bolo odoprete zazit to do konca....

Pecosita povedal(a)...

admin: ok, vymenime sa? ;) pre dnesok?

Unknown povedal(a)...

pecosita dnes admin v predklone a ty zozadu s pripinacim penisom, alebo ako mam tomu rozumiet? ::)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

admin: ja to beriem, tú výmenu, ale máš krámy :D

Pecosita povedal(a)...

grginko: gwu to napisala za mna, tak to mas chapat, okrem ineho...este si dnes bude holit nohy, voskom ;) a stretne teba :-P

ChladnePivko povedal(a)...

hahaaa :) ludia vam ide karta