30.1.07

Pruzkovana

Bola roztomila ako vcielka Maja a aj pruzky nosila v rovnakom vyhotoveni. Prelietava bola tiez, motylik, chvilu moj kvietok, chvilu dalsi kvietok. Esteticke citenie jej kazali zladit smer pruzkov na svetri, na podprsenke, na tangach, na suske. Mal som pocit, ze ju vyzliekam z vazenskej uniformy. Pruzky na podprsenke opticky zvacsovali kozy ale aj v skutocnosti boli akurat do papule.

Nabuduce jej nedovolim krmit sa v ramci predohry slanymi arasidmi, sol mala na rukach, na perach, vsade. Desne to stipe na zaludi.

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Rada jednoduchá: treba sa kŕmiť kešu orieškami, nepraženými, nesolenými.
V prípade konzumácie solených arašidov treba v prestávkach behať s penisom k umývadlu a to ešte môžeš byť rád, že pleseň z arašidov (majú ju všetky arašidy nedopestované na Slovensku:-)) ) sa nechytá ako mykóza na ľudské telo:-)

umbrella povedal(a)...

:D

Anonymný povedal(a)...

hehehe, to urcite urobila na schval, alebo ani ja nemam rada arasidy a pruzky :-)

Anonymný povedal(a)...

Bud rad ze pred tym nejedla feferonky. Btw, sol stipe iba v otvorenych ranach, mozno treba obmedzit masturbaciu, alebo pri nej pouzivat lubrikant ;)

Anonymný povedal(a)...

..bud rad, ze v ramci predohry nejedla feferonky :)

Pecosita povedal(a)...

ja by som si kukla tie pruzky na suske...teda vodorovne pruzky tam som veru este nevidela...nezhotovil si foto? :)

lizardik povedal(a)...

tak tie pruzky by som si kukol tiez :-D, teda nielen pruzky :-D

Anonymný povedal(a)...

anička hovorí mamičke: "mamííí janko má pipík ako arašid..."
"čoožee - taký malý?"
"aale čoby - taký slaný"

-- kamikatze -- povedal(a)...

mozno by si mal nabuduce najprv tu sol zlizat, ze? :)

Zasnívaná povedal(a)...

haluz, word verification mi pise, ze: krstna :D akoze som vila sudicka a krstna mat? ale cia? ;)

-- kamikatze -- povedal(a)...

tak vdaka, ja tam mam 2krat inicialy svojho mena a "blby"... snad to je len nahoda :)