3.2.07

Zdrkadlo pravdy

Dnes som isiel k holicovi, trochu skratit tie bujne kadery zakryvajuce zacinajucu plesinu. Strihala nejaka nova, este som ju nevidel. Bol som treti v poradi, tak som mal dost casu sledovat ju.

Mala velmi zaujimavy ksicht. Nepravidelny, ziadna anticka krasa s dokonale rovnym nosom, keby mala silnejsiu postavu tak tipujem, ze oblubuje street box a nos mala parkrat zlomeny. Bez ostychu som ju ocumoval a snazil sa prist na to, co je na nej to podstatne, co ma zaujalo.

Ked som si sadol do kresla videl som ju zrkadlovo. Tak ako vyzerala zaujimavo na priamy pohlad, v zrkadle vyzerala nepritazlivo az skaredo. Opacne zakrivenie nosa bolo prilis napadne, oci posadene nesymetricky. Znepacila sa mi, tak som si zacal citat volne pohodene magaziny.

Pri studii roznych zivotnych navodov, ktorych boli tieto casaky plne, som zasol ako som mohol doteraz bez nich existovat a tak nejak ma napadlo, ze v zrkadle sa na seba pri holeni dokazem pozerat, tak v skutocnosti musim mat strasne dobry a jebavy ksicht. Alebo uplne opacne, v skutocnosti budem vyzerat ako uplny kokot.

Na obed som mal fazulovicu, na veceru fazulovicu, nemozem ist dnes von do spolocnosti lebo ma zduva. Mam toho plny byt, asi by som si mal vyvetrat a nepisat kade-tade sfetovane somariny.

12 komentárov:

ninka povedal(a)...

nahodou sranda.) nenapisal si ako to dopadlo so strihanim. nepomstila sa ti za tvoje hriesne myslienky? :)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

grga v tvojom prípade zrkadlo hovorí pravdu, len či ti vidno až do duše...

Unknown povedal(a)...

dazdova takze vyzeram ako uplny kokot? .-)

-- kamikatze -- povedal(a)...

ak by si si to naaahodou chcel preverit tak zober dve zrkadla a priloz ich k sebe pod 90 stupnovym uhlom :O)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

každý si vyberáme to čo sa nám hodí :o), ja som to nepovedala...

len tá dvojitá brada :D...

Žena od plotny povedal(a)...

Nechajte Grgu. Grga je supis ,o))
MICA

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

cica veď mu nič zlé nerobíme :o)
iba troška podpichujeme :o)
nech si nemyslí, že na pichanie je tu iba on :D

Pecosita povedal(a)...

cicka, ved on ma rad uprimnost...jedine, ze by len jednostrannu...ale to hadam nie ;)

Anonymný povedal(a)...

Ako si povies, tak mas.

Ranya Dilah povedal(a)...

Je dobré dať si na svoju fotku zrkadlo presne do polovice tváre. Tam uvidíš tú súmernosť. :) Nikdy Ti to neukáže Tvoju skutočnú tvár.

illusion povedal(a)...

zrkadlo pravdy je dost zavadzajuce slovne spojenie, kedze zrkadlo aj tak pravdu neukazuje. ale inac sa to tu dobre cita :P

FanaticGay povedal(a)...

No ak chces posli fotku poviem ti. Pokojne budem aj kurevsky uprimny. Zatial len ze oranzova sa mi paci...farba.