26.2.07

Ples

Zacalo to ako vzdy, hromadnymi pretekmi kto sa prvy poriadne ozerie a nasledne spolocensky znemozni, aby mali ostatni polotriezvi pol roka o com rozpravat.

Pravnik vidiac, ze tlacim homare, kalamare a ine potvory na stojaka, spytal:
„Nechces si sadnut? Pustim ta?“
„Som presvedceny, ze tie zmluvy pises poriadne, takze nebudem musiet ist sediet a ked, tak si to odsedis ty, takze trenuj.“

Potom chcela jedna robit so mnou krizovy vysluch, podarena. Najviac ma pobavila otazka, ci som zvyknuty, ze po mne baby hadzu maternicami, ze ona by si tiez hodila. To mi asi naznacovala, ze by si chcela zatrtkat. Nestihla chudatko, hadzat vedela ale vyborne, poldecaky. Grcala prva z celej spolocnosti.

Este, ze tam bola s kamaratkou, ta mrcha sa ale priznala az nadranom, ze je z vychodu. A to som sa s nou snazil udrzat pijanske tempo, je jasne, ze som potom neudrzal erekciu ked to bolo nutne.

Rano obidve babenky riesili preco sa zobudili nahe a tvarili sa, ze maju okno. Tipujem, ze ta prva okno mala a ta druha bola diplomat.

13 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

len ty si naše malé milé prasiatko :o)

nabudúce nepi, keď to nevieš a možno si pichneš :D

Ja povedal(a)...

najz, napadne mi to pripomina isty druh akcii... :) hod maternicou si ale odpustam :)

Pecosita povedal(a)...

helou damy ;) kde vsade sa my nestretneme ;)a ta sauna furt nikde. moze sa pit becherovka, ked papam paralen plus?

grgusik: ta posledna veta je krasna. ty si taky....TALENTOVANY :)a ta erekcia ma mrzi. ehm, teda...ich asi mrzela ;)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

grgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaač: sauna bude kedy???
hm?

-- kamikatze -- povedal(a)...

pec, vsetko sa moze, budes mat mensiu spotrebu :) asi.

jooo... saunaaa... !!!

Pecosita povedal(a)...

grgac, neser a davaj, mame vsetci iuitu v prdeli... saunu treba!!:)

Pecosita povedal(a)...

iuitu = imunitu...of kors. :D

Unknown povedal(a)...

v saune som bol s tymi dvoma na druhy den, lebo vy ste chore a ja doma sediet a cakat nebudem

-- kamikatze -- povedal(a)...

shit, to sa musime pri tebe zobudit nahe a s oknom aby si mnas zobral do sauny? to uz kde sme? ten svet nejak divne funguje. Alebo ty nejak divne fungujes? :))

Pecosita povedal(a)...

on divne funguje. a stale nechape, ze ked dava zenskym najavo, ze nie su nicim vynimocne, tak ta sauna nikdy nebude a sex uz vobec nie... resp. ak to dava najavo takym, co su schopnejsie a nie su kurvy, lebo...aj take existuju minimalne styri ;)

ach jaj, taky stary a taky sprosty ;)

Anonymný povedal(a)...

Grga, môj názor je ...: málo si pil, bol si polotriezvy a tak patríš do kategórie ľudí, o ktorej píšeš hneď v úvode. Že ohovoria viac napitejších:)
Čakala som od Teba inú pointu: "Ráno sa zobudím, vedľa mňa dve holé baby, bože, ja mám okno ..."
Keby som bola jedna z nich, tak Ti zavelím "okamžite ho bež umyť!":)))

illusion povedal(a)...

ak zeny hadzu maternicou, cim hadzu chlapi? alebo len chytaju? a cim?

Anonymný povedal(a)...

jedna z nich...

aby sme to dali na pravu mieru, dve nahe lezali na manzelskej, grga vedla v izbe, vychodniarka ma okno, ale ta nikdy negrcia, sauna bola, erekcia je novinka, ktorej existancia sa tajila