21.5.07

Ctim si tradicie

Toto teplo ma ubija. Vytahuje zo mna vsetky sily, aj pri jebacke sa nezmozem viac ako na lenoska. Lezim, lenosim, uzivam si a potim sa.

V popici odvetranej letnej obuvi sa mi aj tak potia nohy, cely den v slanom naleve. Mozem ist robit reklamu na Lamisil a ine zazracne prostriedky proti mykoze. Ale len obraz prvy, chronicky stav svrbenia.

Mna vsak neojebu stareho somara ziadne marketingove finty. Ja dam len na rady starej matere a porodnych babic.

Len sa utvrdzujem, ze vlastnit ohybny penis a nie vaginu je vacsia zivotna vyhra. V zime s velkym pozitkom stim do snehu a pisem pri tom svoje meno. Teraz si s ulavou stim medzi prsty na nohach. Trochu divne to vyzera na verejnych hajzloch, ale co clovek neurobi pre svoje zdravie. Stara mater by mala zo mna radost, uchovavam zvyky predkov.

14 komentárov:

lota povedal(a)...

No dobre, Grga. A nemal by byt ten moc panensky? Rada vypomozem.-)))

umbrella povedal(a)...

neskutočné hovado :o)

Unknown povedal(a)...

A do huby si este neskusal nastat si, frajer? :-)

-- kamikatze -- povedal(a)...

alebo pit... aj to vraj pomaha, precistilo by ta to zvnutra :D

Anonymný povedal(a)...

alebo skusit zlte z ucha ;-)

Anonymný povedal(a)...

...to je vraj dobre na herpes, haaaa

Anonymný povedal(a)...

Ja náhodou obdivujem to umenie trafiť sa presne medzi prsty. Mne by sa to nepodarilo tak ľahko:) Za tým musia byť roky tréningu:)

umbrella povedal(a)...

a ja stále premýšľam (už od včera) či do toho snehu píšeš grga pitič spolu, alebo zastavíš prúd... drzaňa, že? :o)

Anonymný povedal(a)...

uz 5 rokov byvam na koleji v prahe.tuto metodu aplikujem pri sprchovani ako protiplesnovu prevenciu.velmi uspesne.

prajem vsetkym pekny den

Žena od plotny povedal(a)...

Ja som si dnes ocikala wc-dosku. Som netusila, ze mam taky dostrel.

Anonymný povedal(a)...

Grgulík Pitičovský, čo keby si napísal po téme "Ctím si tradície" niečo na tému "Štím si tradície":)
Ale nezabudni, že scénar by mal byť o trošku inom ...:))

illusion povedal(a)...

no ja neviem, ci to zabera, ked ta to tam vkuse svrbi.... kolko toho musis na prsty vystat, aby to zabralo?

falosnica povedal(a)...

stále lepšie čurať medzi prsty na nohách ako sa počurať ako malý chlapec,alebo si pocikať komplet celé topánky...

Anonymný povedal(a)...

No uz tu hod nieco ine, lebo ti o chvilu uverim, ze si naozaj ctis tie tradicie, alebo si nejako zmakol. ;-)