8.5.07

Rychly zivot

Asi toho zacina byt na mna vela. Zacinam pouzivat len hole vety a velmi casto si pomaham slovickom Oné. Slovna zasoba v prdeli, hlava vygumovana.

Vecer v kancli som chytil do ruky kalkulacku a zacal vytacat telefonne cislo. Zhacil som sa, ale 0911 na displeji svietilo ako vystrazne memento. Spomal kokot.
Doma som vystupil z auta a zurivo stlacal na mobile cervenu klavesu. Auto sa nechcelo zavriet. Spomal kokot.

Zijeme rychly zivot. Mudrost ma nahana od narodenia, bez uspechu. Spomal kokot.



Staci si chvilku posediet a vychutnat krasu okamziku. Zivot sa predsa sklada z malickosti.

19 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Krute a pravdive - ale ja uz nevladzem ani len spomalit :-(

umbrella povedal(a)...

tak sa zastav, nadýchni, a uži si chvíľu, ktorá by mohla by posledná, naplno :o), aspoň raz. skúsiť treba všetko :o)

-- kamikatze -- povedal(a)...

mne sa stava ze si mobil odlozim do chladnicky a hodiny ho hladam :)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

kami, tak aj ty už sa konečne zastav :o)

Daily Whinger povedal(a)...

malo hulis, grgovic, mal by si viac trenovat.

Anonymný povedal(a)...

Blbost Grga... 0911 Ti nikdy na kalkulacke svietit nebude, musel by si dat za nulou desatinnu ciarku...

Anonymný povedal(a)...

mile :-)

Pecosita povedal(a)...

ja furt spim. co to znamena?

Anonymný povedal(a)...

tiez sa tak citim...zacinam zabudat s kym o com kedy o kolkej kto kde ako, nepamatam si co sa stalo pred 2 minutami. ... a tiez sa neviem vykoktat - des :((

Anonymný povedal(a)...

Grga, si myslíš, že nenormálne a práve si sa stal normálnym:)
Normálne nenormálnym.
Nenormálne normálnym.
Hraničnú čiaru máš odstrelenú, tak si ju domysli po svojom.
Ja podobne fungujem už 17 rokov, zvykneš si, uvidíš ...:)

Anonymný povedal(a)...

Pec, Grga ked napisal "spomal kokot" nemyslel tym, ze mas zahajit zimny spanok:)

Anonymný povedal(a)...

ooo, grgac, ved ty si prepracovany a k tomu mas aj depku, nabuduci vikend chod radsej na nejaku chatu s kamosmi namiesto poprdkavania do perin ;-)

Žena od plotny povedal(a)...

sympaticke. AJ ja cem oddych :-(

Pecosita povedal(a)...

mako: jaj, ja okrem toho, ze furt spim este aj nechapem. odstrelte ma.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

pec, po štátniciach sa to zlepší. nestrieľajte ju!!!

Pecosita povedal(a)...

ale sak mooozu, skus aj ty...mozes si potom spievat: I shot the peckaaaaa....

Anonymný povedal(a)...

Pecka, vidim, ze ta humor este neopusta :)

Pecosita povedal(a)...

macik, pockaj o tyzden. ha ha

Anonymný povedal(a)...

no ja obcas zaklopem na dvere, ked odchadzam z miestnosti...