24.9.07

Naturalny jedinec

Spal som zle. Zobudil som sa s bolenim hlavy. Na vikend nezvyklo zavcasu.

Nastastie som presne registroval cudzi byt, v ktorom som sa prebral. Pamatal som si ako som sa tam dostal a co vsetko som este v noci vystrajal. Svedkyna a obet v jednej osobe lezala vedla mna. Desne chrapala. Tipoval som to na polypy na nosnej sliznici.

Prebehol som v rychlosti kuchynu. Ranajky su najdolezitejsou stravnou jednotkou dna. Musel som konstatovat, dost velky humus. Zo smetneho kosa vyliezali rozne larvicky, bosy by sa odvazil behat po podlahe jedine fakir profesional. Ani nie tak znechutene, ako nasrato hladno som sa vybral hladat najblizsie potraviny.

O necely blok vedla som objavil non-stop kumbal so zakladnymi surovinami ako vlassky salat, pecivo, pivo a sikovne ploskacky do vrecka. Zvyskol som radostou. Na stojaka tlacila dvojica policajtov znacnu davku vajickoveho salatu a tvarili sa drsne. Ruka zakona sa mo mne nacahovala svojimi chapadlami, nastastie som rychlo kupil co som potreboval. Usmev pri odchode som nevenoval predavacke s ovisnutymi stvorkami, ale panom prislusnikom. Brali to ako provokaciu, brali to spravne.

Ranajkovali sme bez slova. Svoje ladove nohy si hriala pod trickom na mojom bruchu. Lokalna kryoterapia. Postupne som zacinal citit chut jedla. Chcelo to kavu, tak som isiel zobudit pana domu.

Do kuchyne prisiel dost otravene. Oci sa mu vsak roziarili stastim ked zbadal na stole cerstve pecivo. Jeho dvojtyzdnovy chlieb dostal kosom. Celkom nevtieravo a prirodzene nas vytlacil od stola. Na krajacej doske prilepenej mastnotou s inym bordelom k stolu si okamzite spakruky spravil miesto. S obroskou chutou si na nej krajal rajciny, vytekajucu stavu zotieral kuskami bagety, farba dreva sa doske stale neobjavovala. Fuzy sa mu zacali zliepat do jedneho velkeho chuchvalca. Zacinal som rozumiet prihodam, ked sa na zadklade fuzov a brady urcuje co mal chlap pocas celeho tyzdna za jedalnicek.

Podvedomie mi zazalo volat po sprche. Odignoroval som ho, nie som ziadna fajnovka. Ked dokazem jazyk zaborit do riadne rozrobenej mazlavej pice, tak sa chvilu dokazem pozerat na naturalneho jedinca.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

a? este bude aj pokracovanie telenovely? ;-)

Anonymný povedal(a)...

Raňajky už vieme jak dopadli a teraz povedz, čo bolo ďalej? De-ratizácia, de-zilúzia alebo de-fenzíva?:)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Umieram, aj ked som naturalny lev...

Kozo povedal(a)...

De-fenestracia :)

Anonymný povedal(a)...

joj,si ty ale kokot, grga