3.9.07

Rozlucka so slobodou

Klasicka najebavka, chlast tiekol veltokom, zradlo sa prevalovalo v kopach. Hulili sa len havany, trava a hasis. Zavislaci sa uchylili aj k malrborkam. Kurvy prisli tri, nieco tak strasne som v zivote nevidel. Dedinske druzstevnicky sa rozhodli radsej otrcit dieru a takto zarabat namiesto ranneho dojenia krav.

Isli sa vsak pozriet vsetci ako si budu spolu lizat pice v hre zvanej lesboshow. Len kamarat gynekolog to odignoroval s poznamkou, ze on ma dnes volno a zenske rozkroky teraz fakt nemusi. Dusil dalej cigaru a pochlipkaval svoj drink. Po vystupeni druzstevnicky zostali, ze keby niekto nieco. Nikto nic, ani najvacsi zufalci. Boli desne pre kazdeho.

Na svitani som dostal spasonosnu myslienku ist pretriezviet do hoteloveho bazena. Plavky som nemal, tak som tam skocil nahy. Len v ponozkach.

Rano som mal krasne zhrubnuty hlas, konecne zniem v telefone ako dospely.

14 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

eroticky hlasok jazzoveho solistu? Neveriiim :-))

Daily Whinger povedal(a)...

A kto sa zeni, Grga, nebodaj ty?

Pecosita povedal(a)...

same svadby, cele sa to svadbiiii.

Anonymný povedal(a)...

V ponožkách, to už nie je nahý:)
Založ si casting firmu na výber báb pre sitcom "Rozlúčka so slobodou"-:) Určite budú všetci spokojní s výberom podľa Tvojho vkusu. Teba zas bude tešiť to, že si na náklady (svojej) firmy zatrtk.š:)) Budeš to mať v pracovnej náplni:)

Anonymný povedal(a)...

to mas za to, ze robis kokotiny, ked si najebany :-)

Anonymný povedal(a)...

Ja ťa mám rád, Grga, ty si zlatý chalan, zlepšuješ mi kvalitu života :))

ramona povedal(a)...

aj mne, a to kvalitne..:-)) mohli by ta predpisovat na depresie:-)

Anonymný povedal(a)...

pocuj hladka, musim ti napisat tu, Grga prepaci, lebo u teba sa neda - fasa pises. Styl, humor, vsetko sedi. Precital som vsetko naraz a tesim sa na dalsie.

Shanti povedal(a)...

tak veru, pocuj hladka, som nechapala ze co to je za error. sa sikam z tvojich postov (aj z tvojich grgi samosebou) , tiez patrim medzi dokonalych jemnokozcov, vlastne som ich predsedkyna, lovu zdar

ramona povedal(a)...

dakujem!!! cakaju ma mile randicka v blizkej dobe, tak sa teste!!
(a hlasim sa za prvu namestnicku..:-)

Anonymný povedal(a)...

Ty, hlatka, pises ako chlap, ktory vie, co sa chlapom paci. ;-)

Anonymný povedal(a)...

hladka hlavne pise ako zena, co sa pisat neboji.
len tak dalej, mila frustrovana slecna!

Anonymný povedal(a)...

tak tú si musím prečítať :D

Unknown povedal(a)...

Ad. hladka: no som si to prečítal a nejaké moc extra oproti iným autorom blogspotu mi to nepripadá...