4.12.07

Pani zloba

Nutkanie mi nedovolilo nastupit do auta. Ostal som stat pri otvorenych dverach, spytavo sa pozrel na oblohu a cakal co sa stane. Zloba so mnou triasla, prisla z nicoho nic a vladla mnou uz dlhsiu dobu. Nie den a nie tyzden.

Potom som ich zbadal. Stastny parik, zauzleny a prepleteny. Bolo mi zahadou ako mozu vobec chodit, ruky v cudzich nohaviciach trikrat omotane okolo cudzieho tela a stiskajuce cudzi zadok. Absolutne mi spolu nesedeli. Ona krasna az mi srdce zvieralo a tazko sa mi dychalo. On mi prisiel sedy, nechutne priemerny.

Pani zlost sa stala panom situacie. Taky curak s takou peknou zenskou. Hanky mi zbeleli ako som z celej sily zvieral dvere na aute. Najradsej by som tomu zmrdovi vytrhol srdce a nastal mu do vzniknutej diery. Nic ine len srdce a nanho naviazana ludska citlivost mu ju zabezpecila. Spravim z neho egoistickeho hajzla, opovrhujuceho prejavom intimity na verejnosti.

Mam pocit, ze mne niekto srdce uz vytrhol a nasral mi pri tom do hlavy. Pici. Nastupil som do auta a chcel zabuchnut dvere. Odtrhnute madlo som drzal v ruke. Fakt mu to srdce vyrvem z tela.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Mozno to nie je take zle a si iba meteosenzitivny. Tieto dni su vdaka pocasiu riadne kurevske. ;-)

Daily Whinger povedal(a)...

Grga, nedostal si nahodou kramy?

Anonymný povedal(a)...

zeby frustracia?

Anonymný povedal(a)...

kua takyto pocit na mna prist, tak si asi odjebem madlo na aute :)

Anonymný povedal(a)...

No čo, nabaľ si aj Ty takú, že Ti od jej krásy bude zvierať srdce a budete fifty-fifty:)
Ups, problém! Pozabudla som, že srdce už nemáš, tak ma nenapadá nič, čo by Ti mohlo zvierať. Ledažeby ... no áno, mám to!:)

Anonymný povedal(a)...

na sak jaky pozicaj taky vrat :) za tu modrooku brunetku ;) minule leto, teda zimu

Pecosita povedal(a)...

vies, co mas robit ;)

tommy povedal(a)...

nezavid schopnemu..preber mu ju :))) To neni jak ohurovat jednoduche macicky, ze, hehehehe..

Bezocivec povedal(a)...

je to tak, tie najlepsie su uz rozobrane. a tomu priemernemu sivemu chalanovi mozes len zavidiet a aj ked ta roztrhne od zlosti, prenho je to uz samozrejmost.