28.11.07

Ake pozicaj take vrat

Neveriacky som cumel do jedalneho listka. Restika otvorena zo dva mesiace a uz treti krat meneny jedalny listok. Zradla stale v ponuke styri, z toho tri nemaju nikdy skladom a ceny sa vysplhali na dvojnasobok otvaracich cien. Pici. Jedine stastie maju, ze sa da vzdy zaparkovat dva metre od stola, za ktorym sedavam.

Zacina mi tu nechutit. Vsetko. Napoje, zradlo, ludia. Casnik ani nepocka aby som mu povedal, ze mi tu dvacku nemusi vydavat, zasomre dakujem a odide. Inac aj to zasomranie si asi navravam.

Na ucet sa caka celkom dost dlho, lebo pan vrchny si musi citat hokejove vysledky a pri zmienke Slovan si vzdy odflusnut na zem. Pri bare to cekom vyzera ako v starych westernovych filmoch, lepkavo. Zacal som ho zdravit vcelku nevinne: „Belase peklo.“ Nie zeby som bol nejaky fanda, ale ten clovek sa vie pekne nasrat, az tak, ze ma to ukludni. Ako keby mi odcerpal vsetku nasratost na dva dni dopredu. Popici vlastnost.

Ked sa mi dnes den nezacal dobre, dolamal som si skrabku pri cisteni skla, zakydal som sa jogurtom v rozkroku, obaril hubu na caji a spomenul si ako mi vecer nedala, okamzite som si isiel kupit slovanisticky dres a posediet na kavu k panovi flusajucemu.

Prave mi dala prave kvoli tomu slovanistickemu dresu. Zevraj ich miluje. Potom aby sa v tom clovek vyznal.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Človek by sa až tak v tom vyznať nemusel, ale Ty sám by si určite chcel:)
Poradím Ti: Tvoj najbalitenejší a najzbalitenejší odev je in natura, nepotrebuješ vôbec k tomu byť ani imidžovo členom fanfutbalklubu:)

Miroslav Bakoš povedal(a)...

tu su vsetky rady k hovnu :)

Pecosita povedal(a)...

v nedelu som dostala pokutu, v pondelok som vytopila byt, a co sa stalo v utorok radsej nebudem rozvadzat. kde tie dresy maju?

w-abt povedal(a)...

Aj by som niečo povedal, ale v tejto chvíli nenachádzam v slovníku vhodné slová na okorenenie... :) inak, musím uznat, že Lev má pravdu...