5.11.07

Zakon padajuceho hovna

Nejak clivo mi prislo vecer. Nemal som naladu na ludsku spolocnost, stal som na balkone pil pivo, drkotal od zimy a krmil holuby. Pochvili im prestali chutit odrobinky chleba co som im hadzal. Rozmaznane su. Ked som omrvinky zacal macat v pive isli sa pobit, ktory operenec vyzobe viac. Inac ozrate holuby pozorovat celkom sranda. Bolo mi veselsie pri srdci.

Holuby sa z toho piva nenormalne posrali. Cely chodnik bol do rana biely pod stromom, na ktorom triezveli. Dost som sa rehotal, ked som ta tak rano zvrchu pozoroval. Par nestastnikov parkovalo pod stromom. Kvoli srackam nebolo vidiet ani farbu auta.

Plny elanu a optimizmu som vybehol von, ved co cloveka potesi viac ako susedovo nestastie. Dialkovym som si otvoril auto. Zapipalo jedno z tych osratych. Asi to dam do rucnej umyvacky, nech jebne niekoho ineho.

6 komentárov:

Žena od plotny povedal(a)...

pohodicka :D

Anonymný povedal(a)...

A vraj sme holubičí národ. Teraz mi došlo prečo ...:)

Anonymný povedal(a)...

sranda :D

G_H_O_S_T povedal(a)...

aj tak si myslim ze mozes byt rad ze si cez tie sracky pocul to auto zapipat;)

Kozo povedal(a)...

Ma napadlo, ked som onehda vracal auto v pozicovni atiez bolo znacne osrate, tak na mna ten cernoch pozrel a opytal sa, co som s tym autom robil. "Stal som pod stromom", na co on sa uskrnul a zahlasil: "Ale na inej planete"

Anonymný povedal(a)...

Zaujímavé, že nikoho nenapadlo, že Grga sadol do auta, keď predtým pil pivo... Ale však čo, pre Grgu asi normálka.