21.11.07

Maskrty

Obklopoval sa luxusom, tym ozajstnym, ziadny Gucci z Mileticky. Miloval drahe auta a este drahsie hodiny na zapasti. Nikdy sa s tym nechvalil, unho to bola prirodzenost. Tato cnost mu zostala aj ked sa dal na hotelierstvo, ponukal ozaj len tie najzbytocnejsie a najdrahsie produkty. Stale sa najde dost exotov, ktori sa potrebuju ukazovat v zariadeniach tejto cenovej urovne.

Dlho sme sa nevideli, tak si ma chcel uctit. Pripravil, podla jeho slov, tu najlepsiu kavu na svete. Srkal som ju hlasno barbarsky, celkom usla. Bol zvyknuty na moje prejavy, nijak ma nekomentoval, len zdvihol vyssie malicek pri drzani svojej salky. Bral som to ako tichy protest a uvedomil si, ze chodi na manikuru. Zacal mi vysvetlovat povod tejto kavy. Postupne mi horkla v ustach. Zrniecka kavy zozrala a potom vysrala nejaka juhoamericka vevericka. Zevraj v traviacom trakte zrnka absorbuju nejake popici enzymy a kava je preto naj. Tomu som ako tak rozumel, ale akeho uchyla sa napadlo rypat vo vevereckinych hovnach, vytahovat zrnko po zrnku a potom z toho robit nechutne predrazeny napoj.

Silu vsak mala, okamzite po jej vypiti som sa musel ist vysrat. Rolky papiera na pozlatenych drziakoch, prilis snobske a sterilne. Nobl hotel predsa. Este pred kabinkami som si poriadne uprdol, nech to tu napachne ludskejsou atmosferou.

Pohodlne som sa usadil, vytiahol mobil a zacal hrat golf. Nie je nic prijemnejsie ako sa kapitalne vysrat doprazdna a zaznamenat pri tom hole in one.

Vybral som si vhodnu palicu, nastavil silu, smer uderu a zreval od bolesti. Ved ja serem zerave uhliky, prebehlo mi hlavou. Okamzite ma zalial studeny pot. Pici, hadam nebudem hystericit, donutil som sa uvazovat triezvo. Po par uhlikoch som s ulavou konstatoval, ze som to len vecer prehnal s chilli paprickami. Tieto poriadne stipu dvakrat.

Hotelierovi som oznamil, ze mam pre neho dalsi gurmansky prirastok do jeho kuchyne. Nieco na styl tej jeho ospevovanej kavy ale bude to viac pikantne.

8 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Poznas teoriu "Stipe trikrat"?
Treti raz je, ked do toho stupis.
:-)

Anonymný povedal(a)...

ja pri srani skacem na lyziach a obcas hram tenis s chlapikom co sa vola Antoine :)

Anonymný povedal(a)...

ja zas pri srani hladam miny

Anonymný povedal(a)...

Ja pri tej činnosti nestihnem nič, len to:)
Keď uvidím niekde v exkluzívnej ponuke riadne predražené chilli papričky, určite odmietnem:)

Palo László povedal(a)...

Treti krat stipu, ked si cestou z hajzla oblize prsty :-D

Anonymný povedal(a)...

Nesúhlasím s tými tvrdeniami od viviany a pala lászló, že kedy štípu tretíkrát.
Predsa vtedy, keď sú na jedálnom lístku ako exkluzívna delikatesa na jedálnom lístku po tom, čo prešli aj týmto procesom, ktorým ich Grga zušľachtil:)

G_H_O_S_T povedal(a)...

podla mna ich nezuslachtil ale pekne posral

Anonymný povedal(a)...

chalan, ty si iny kolik, super blog