8.11.07

Ako kon

Uz dlhsie ma pobolieva, niekedy az nechutne boli, prave rameno. Casto sa aj v noci zobudim od bolesti, ked lezim na pravom boku. Nepomahaju ziadne gely z televiznej reklamy. Onanujem len lavou. Aspon nejaka zmena.

Dnes som sa vo fitku postazoval manikovi vydavajucemu kluciky. Prisiel mi ako najlepsi adept, vyzera nechutne zversky nadupane. Uzly svalov. Aj zuvacie ma vacsie ako ja bicepsy. Chapavo ma vypocul a odvetil:
„Mam tu jeden gel na klby. Moj zverolekar mi ho predpisal“
Vypucil som oci. Moj zverolekar? Som netusil, ze od istej hranice testosteronu v krvi ma uz obvodak nevysetri.
Manik pohotovo vytiahol gel spod pultu:
„Je to pre zavodne kone, ked som sutazil, cely som sa tym natieral.“

Vecer som vyliezol zo sprchy, natlacil gelu do dlane a chystal sa aplikovat na postihnute rameno. Ako blesk mi prebehla hlavou zasadna otazka:

Co robi spickovy zavodny kon po skonceni aktivnej kariery?
Jebe kobyly ako plemenny zrebec.

Tak som si aplikoval gel pre poltonove plnokrvniky na prislusne miesto.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Hlavne, že bolesť ramena je vyliečená. Spýtaj sa ho, či nemá od zverolekára niečo aj na bolesť ramena pre ženy:)

Miroslav Bakoš povedal(a)...

kokos ja skapem :D

Anonymný povedal(a)...

grga tak za tento post si ta dam do rss citacky, zchuti som sa na nom zasmiala

Anonymný povedal(a)...

Take narcisticke plnokrvniky to zvyknu robit medzi sebou. Jeden bol taky zaskodny ze si dozadu napchal kamienky aby si kamosi odreli curaky.
Ked som to rozpraval kamoske tak som ju tym pribehom odblanil, pretoze jej od smiechu pukla blana.

Anonymný povedal(a)...

tak rozmyslam, co myslis tym prislusnym miestom? :D

Anonymný povedal(a)...

ak sa kon nehodi na chov, pripadne trpi nejakym dlhodobym zraneni(ramena) tak je zvacsa utrateny a poslany expresom do talianska (na maso- ak nie je moc stary). Byt tebou tak sa bojim, ked ide okolo mna UPS!!