3.11.07

Zdanie klame

Vyzerala tvrdo a nepristupne. Nemal som naladu na dalsi neuspech tyzdna, tak som chvilu pockal kym si objedna par drinkov a zmakne. Ja som si zatial dodaval odvahy, ledva stihal barman nalievat.

Potom nasledovalo zoznamovacie klise. Dost ma to zacina nudit. Lenze ked sa zenskej rovno na jebacku opytam, tak mavam nizku pravdepodobnost nevinneho vystreku a vysoku pravdepodobnost vinneho striku vyliateho v mojom rozkroku.

Sedeli sme v kozenych sedackach, stehno na stehno a viedli spolocensku konverzaciu. Prekvapene som konstatoval, ze sice vyzera ako kurva, ale spravat sa vie. Vyhlasila, ze si ide prepudrovat nos na hajzlik. Stalo sa mi co uz davno nie, cakajuc na nu som zaspal, ved co sa tam tolko machlila, aj tak by si to utrela do vankusa.

Prebral som sa na trmanie vyhadzovacom, ktory na mna zrukol, ze toto je slusny podnik a spat mam ist domov. Porozhliadol som sa po bare, tipoval som ju na stetku, ktora sa zavesi okamzite na niekoho ineho. Nebola nikde. Tak napokon to len bola kurevsky vyzerajuca ale pritom slusna dievcina. Dal som si odchodny vodkovy shoot, nechavajuc dozniet pachut alkoholu na jazyku som rozjimal nad premarnenou zivotnou prilezitostou.

Cakala ma vonku pred vchodom. Sucho mi oznamila, ze uz vyfajcila pat Malboriek.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:-)

Palo László povedal(a)...

horsie by bolo, keby oznamila, ze vyfajcila celu spartu.. komplet aj s brankarom ;-)

Anonymný povedal(a)...

Mal si proste šťastie. Že jej Marlborky nedošli skôr ako Tvoje prebudenie:)

Anonymný povedal(a)...

grga, starnes? alebo ona bola prilis mlada a sprosta? bud sa meni kurvovsky slovnik alebo cicca nevie ako pouzivat zauzivane slovne spojenia - lebo ja som si tiez doteraz myslela, ze "prepudrovat nos" znamena ist curat...