24.2.08

Nedelna krizovatka

Od rana sa citim nahovno, tak dusevne alebo ako. Vysral som sa v poriadku, stravou to nebude. Gule tiez po uspesnej noci vyprazdnene, nevyznam sa sam v sebe. Slnko svieti a mna to rozculuje. Mozno to bude tym vcerajskom.

Chytil som ju pod pazuchu a dal sa na prechadzku. Doslova som ju musel vliect, hanbila sa za mna. Ako par sme vyzerali ako otec s dcerenkou. Dcerenka, ktora o pol hlavy prerastla svojho otecka. Otecko, ktory drzi svoju dcerenku za prdel a hole krize. To sa mi len stazovala, ze ju ten jej moc pritlacil v noci o riadiator. Chapavo som ju zohrieval a obcas prstami prieskumnicky vklzol pod rifle a este hlbsie pod biele cipkovane nohavicky. Sucha bola, nevzrusoval som ju. Neskazena, incest jej nic nehovori. Cely vecer som sa ju snazil vypudit z hlavy. Ani chlast, ani penetracia do cudzej diery tomu nepomohla.

Zacinam byt znudeny sam sebou. To je tym zivotom aky zijem, vlastne prezivam. Potrebujem novy adrenalin, zapoloval by som si. Napriklad na toho hajzla co mi minuly tyzden vylopoval auto. Tak slusne sa prepytujem, naco tomu curakovi vyjebanemu budu dva sanony dokumentov? Dosiel mu doma hajzelpapier? Brokovnica s odpilenou hlavnou a nahanacka na Kolibe. Minule sme tam trenovali paintball, v tejto gulickovej discipline je sice zakazane mierit na hlavu a aj tak vsetci moji protivnici skoncili s machulou na ochrannych okuliaroch. Tomuto hajzlovi by som odstrelil hlavu.

Pomaly by ho spustali do hrobu, hrali by nieco rezke do kroku a ja by som mu z tych dvoch sanonov predcitaval. Riadok za riadkom. Keby nezdochol na odstrelenu hlavu, tak by umrel nudou.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

good blog, občas to síce nechápem, ale to bude tým, že som asi na to ešte mladá :) Nalinkoval ma sem kamoš, vraj poučné...hm hm, ved chalanisko v kuse len niekoho preťahuje... :) ale o tom asi život je :) nikto nezomrie ako panic alebo panna, lebo život dojebe každého

felidas povedal(a)...

...sa vkradli ti do hlavy opodstatnene pochybnosti-hanbi sa za mna,sucha je...preto nahovno si
...ani ten lopkar taku sarapatu nespravil s tebou (=autorske prava?)


chce to reset..ale neco uuplne ine...mozno by pomohlo zaziva pochovat, na par minutek...vo vietname(tusim tam) to frcii...

Kozo povedal(a)...

Asi by si si nemal narážať trinástky :)

S. povedal(a)...

tym, ze na chvilu zapchas dieru v niekoho rozkroku este neznamena, ze zapchas tu v sebe. hm.

Anonymný povedal(a)...

Už vyše 30 rokov celé dni čítam šanóny. Bohvie koľko rokov som už po smrti .... od nudy:)
Dva šanóny viem doložiť, ak neva, že nie tie z auta.

Terra povedal(a)...

sa hned citim lepsie, ze nie som sama, co z hlavy nevie dostat niekoho. tiez mi take nepomohlo..

pollux povedal(a)...

Grga nič sa neboj.To je taký obyčajný spléén.Sa ráno zobudím a nasratý.Najlepšie je pre veškerý život na tejto planéte,ked sa so mnou ,aspon do obeda nekonfrontuje.Inak majú všetci po piči. a mna časom nebude mať nikto rád... k tomu ešte suché gaťky bez záujmu..Sheet.Kámo to je na tvrdé drogy(:.Však vieš.Vždy to prejde.Skús dobrý skutok

Anonymný povedal(a)...

Interesting ako vzdy... Ozaj, neviete, Hladka uz nepise? Alebo je tam pristup len pre vyvolenych?