10.4.08

Spagety

Huba sama afta. Naposledy som si ju takto doranal sam, ked som lizal jednu sice mlaskavu ale HIV pozitivnu picu. Zuby a jazyk som si zurivo drhol zubnou kefkou cele doobedie. Teraz som si ju nedrhol a vysledok ten isty. Kava ma pali v tychto ranach, nechuti mi.

Vinoteku mam plnu babskeho vina. Zenske su z neho nadrzane, same sa mi tlacia do postele, mne nerobi dobre, nestoji mi. Snazim sa to zachranovat oralom. Rukami mi odtlacala hlavu, upenlivo stenala vyjadrujuc zapor, stehna tisla k sebe. Chytil som ju za kolena, roztlacil ju a ponoril sa. Nestihol som sa nadychnut nad urovnou kolien tak som bral zhlboka na urovni rodidiel. Puch menzesu. Chut ma presla ale zvedavost zvitazila. Nacrel som spickou jazyka. Jej stehna povolili, vytrcila mi ju vyssie. Oci som zavrel a videl pred sebou plny tanier spagiet Bolognese. Zral som ich holymi rukami, niekedy si narval plne susto, niekedy tahal a sosal po jednej snurke. Keby si ju dlhsie neumyla, mohlo to byt aj s parmezanom.

Prevalil som sa nabok pre istotu sa pozrel medzi nohy. Stale len polotvrdy, nevnikol by ani do tejto krvou premazanej, rozrobenej diery. Ruky som si dal pod hlavu, zizal na strop a rozmyslal kde dnes vznikla chyba. Zaclonila mi vyhlad, pozrela na tvar a usmiala sa. Mlcky zobrala papierove vreckovky, naplula na ne a zacala mi drhnut usta, bradu a nos. Ako malemu decku co sa nevie najest bez podbradnika.

15 komentárov:

Tyler povedal(a)...

Klobúk dolu ... Tak toto bolo naozaj perfektné ... talianské jedlá mám rád ;-)

felidas povedal(a)...

Grga Pitic !! tak na toto som ti ukazovaky usetrila ?!...vzdavam to..vsetko..

Anonymný povedal(a)...

Už ani špagetami aby si človek nebol istý ... že afty! Ani kávu si človek nevychutná, smolný život máš, fakt...:)

frida povedal(a)...

osamela Frida brizga
vagina prazdnotou ziva
leskly Robert z vitriny kuka
skatula by chcela sukat
umely kokot je mi na nic
to uz radsej Grga Pitic
humusak na pohledani
tiez si ohon doma honi
Frida je fakt chudera zufala
ked by brala uz aj virtuala
Grga cigan, proste smradoch
Kusturicov trefny moloch
ani hijo, ani heta
nebude sa dneska jebat

Anonymný povedal(a)...

Really hard job. Simply uggly.

Anonymný povedal(a)...

hardcore krvak...ty zabijacka selma krvava

Anonymný povedal(a)...

grga, máš moje uznanie, dávno si nenapísal nič nechutnejšie ;)

Anonymný povedal(a)...

disgusting...:-)ty zver...
ale co za zensku ti to lezie do postele, co nepozna tampony?hm?

Palo László povedal(a)...

si ju mal dobre vystriekat. vyzeralo by to, ako keby buldog lizal tatarsku ;-)

ChladnePivko povedal(a)...

fuj ty kokot! Grga ty fakt nemas zabrany! Skoro som 2hy krat videl obed.

Ale stalo to zato! ;)

GaMa.d7 povedal(a)...

dnesna ponuka: mnamka na krvavo (hlavny sefkuchar Grga, prirodzene)

pekelne dlho som necitala nejaku poriadnu perverznost, az som zacinala mat dojem, ze sa tento svet odperverznil... dojem definitivne vyvrateny :D

Anonymný povedal(a)...

Správny frajer jazdí aj na červenú. :-)

Ozaj nevieš čo je s Jurajom Baluchom ?

Anonymný povedal(a)...

Anonymný: Juraj Balucha ma učil v sedmičke a osmičke na ZŠ hudobnú. Bol to Róm, perfektne ovládal klávesy a za ženu si zobral najsamkrajšiu zo všetkých učiteliek - fakt kočka na pohľadanie, blondína. Od základky o ňom už nič neviem, lebo je to 40 rokov:)

Anonymný povedal(a)...

Grgi, už 2 týždne na špagetách?:) Šak už hoď nové menu!:)

Anonymný povedal(a)...

Grga, a na testoch si už bol? HIV plus afty, to je brutálnejšia kombinácia ako špagety s parmezánom...