15.12.08

Nedala Nedela

Nie je nic otravnejsie ako vyrazat v nedelu vecer na sluzobku. Umocnuje to moju dlhotrvajucu nenavist k nedeliam, lebo su pred pondelkom, prvym pracovnym dnom v tyzdni.

Aj recepcna v hoteli vyzerala byt celkom otravena. Ladova kralovna, pekna ale bez citu. Monotonne mi odrapotala naucene frazy pre cerstvo ubytovaneho hosta. Rozvalil som sa na manzelskej posteli, ruky roztiahol ako Jezis, chvilu pozera do stropu. Dostal som chut na pivo. Nechcelo sa mi vsak ist do baru medzi tych par ludi. Zavolal som na recepciu, recepcna prislubila, ze pivo donesie aj ked room servis nerobia, len maju malo hosti, tak to stihne.

Vyzliekol som sa len do trenok a zaujal predchadzajucu polohu. Trochu som si pomasiroval gule, nech sa uvolnia a nevyzeraju ako scvrknuty a ustrachany miesok. Chlpy na hrudi sa mi zjezili zimou, balkonove dvere som mal dokoran. Este mi stihlo preblesknut hlavou, ze nachladnem ak nepride v dohladnom case. Ozvalo sa razantne zaklopanie na dvere. Vykrikol som falosne:
„Ano?“

Do izby mi vpochodovala s umelym usmevom no s cerstvo nacapovanym velkym pivom na pochromovanej tacke. Nereagovala na ziadnu ponuku a sexisticke narazky. Profesionalka, vyraz tvare sa jej nezmenil. Len ten usmev mi zacal pripadat viac ironicky.

Uchlipol som si z vrchnej peny a hodil sa spat na postel. Koberec na chodbe stlmil jej odchadzajuce kroky. Hotel bol takmer ludoprazdny. Vychutnaval som si to ticho. Znovu som si glgol piva a tesil sa ako ho pocujem stekat dolu gagorom. Jezisova poloha sa mi zapacila. Myslim, ze som aj zadriemal.

Buch, buch, buch, buch...

Prekvapene som sa strhol. Najskor som si pomyslel, ze si to recepcna rozmyslela a klope mi na dvere. Lepsie som natiahol usi, do buch buch sa ozyvalo zenske vzdychanie. Coraz hlasnejsie. Niekto tu trtka. Vo vedlajsej izbe. Jacala coraz intenzivnejsie. Hlavou mi prebleskolo, ci to nie je recepcna. Samonasieraci proces sa nastartoval, niekto tu ma lepsie vyjednavacie schopnosti ako ja.

Posadil som sa na kraj postele, bosymi nohami dotykal prijemneho plysoveho koberca. Pozrel som sa na hodinky na zapasti. Najvyssi cas zaspat, aj tak budem rano vyzerat ako po flame, bielka s dopraskanymi zilkami, kruhy pod ocami.

Paplon som si vytiahol az pod bradu a zacal tej jaciacej zenskej ratat orgazmy, namiesto oveciek. Ten chlap ma nasieral coraz viac.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

kolko oveciek si naratal grga? nebol vedla ten Skrucany co obieha po nete?

-- kamikatze -- povedal(a)...

vidis a miesto toho si mohol byt pekne na vianocnych, vymrznuty zvonka a zahriaty zvnutra :D

Anonymný povedal(a)...

Mal si tam nejaký blbý scénar. Priateľská rada: Mal si si zabeštelovať donášku piva v 20-minútových intervaloch. A po takých odhadujem 10 vyšliapaniach s pivom po schodoch, by to kelnerka vzdala a mohol by si si počítať jej orgazmy priamo on-line:)

Anonymný povedal(a)...

No chlape, dobre davas:)
Len niekedy mi pride zle, ale tento clanok sa ti podaril.

Anonymný povedal(a)...

co ti poviem, tiez sa mi to stalo. pricestoval som a ubytovavala ma nadherna mrnava hosteska, uz som sa tesil ako jej poriadne poroztahujem anal - a ona nic, holt profesionalka