4.1.12

Prerastené sebavedomie

Počas posledného víkendu som toho stratil viac. Väčšinou materiálne veci, ale najskôr som stratil hlavu. S hlavou v oblakoch mi príde všetko materiálno prízemné, vhodné aby sa takýmito pičovinami zaoberali obmedzenci. Nám normálnym jedincom stačia naširoko roztiahnuté horúce ženské stehná.


A pritom to začalo úplne nevinne. Fajčiť sa chodilo von. Tam bol priestor aj pre iné ako oficiálne debaty. Tam pomedzi dva šluky mi to stihla pošepnúť. Tam mi zdvihla sebavedomie do oblakov, kde mi hlava začala plávať kraula. Tam mi prezradila, že by mi dala hocikedy a menovala ďalšie spoločné známe, ktoré ma majú za modlu. Občas s mojou podobizňou vo svojej hlave a mojím hlasom vo svojich ušiach onanujú. Dala mi letmú pusu na líce na líce a zaželala veľa šťastia.


Špak tlel, až jeho páliaca žiara medzi prstami ma prebrala. Pocit samca. Kravatu som si trochu uvoľnil, ležérny štýl. Vrátil som sa do miestnosti plnej tancujúcich príšer v róbach. Ladným krokom som sa im vyhýbal. Jej manžel sedel za stolom, v ústach prevaľoval nechutne drahú whisky a čakal na pokračovanie nášho rozhovoru. Ťažko sa robí biznis s hlavou v oblakoch. Myslím, že ma celkom slušne ojebal.


Pri odchode sa do neho zavesila, on ju s láskou chytil za pravú šunku a vtisol bozk na mäsité pery. Pozreli mojim smerom a trochu škodoradostne sa uchechtli. Našťastie väčšinu fľaše nechal na stole. Aspoň to tak nebolelo.

1 komentár:

Janka povedal(a)...

Najvyšší čas prestať fajčiť:))