12.9.06

Ostrejsie ako chilli

Po prehratom, iny vysledok neberiem ked hram so zenou, zapase v badmintone som sa chcel v NTC osprchovat. Veselo si tam z dvojmetrovej vzdialenosti do sprch stal typek co sa na kurt len chystal. S kludom, ktory ma vytacal mi povedal, ze hajzle v spleti chodieb nevedel najst.

Dovtedy som nemal rad, odvtedy neznasam, spolocne zariadenia kde ludia chodia polonahi. Aj tak som sa dal ukecat na kupele. Vyfasoval som taku fasa malu handru okolo bedier, plavky boli zakazane. Plachta bola kusok sirsia ako janosikov opasok, myslim, ze visiace gule mi to zakryt nedokazalo, pohlad pre boha. Aspon, ze som si ich vecer predtym oholil. V slapkach som liezol vsade, nechcel som nejaku pliagu plesnivu dostat medzi prsty. Dostal som ju asi medzi lopatky.

Chodim ako chuj po firme, pri vstupe do kazdej kancelarie sa zacnem chrbatom otierat o zarubnu a kolegyne ma musia skrabkat. Najvacsim sympatiam sa momentalne tesia ostre zarubne a poriadne gelove pazury. Vyhrava riaditelova, zarubna aj sekretarka.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Kup si hrable :-)

Anonymný povedal(a)...

cooo, akoze neuveris, ale vcera som sa cvachtala JA v AUlandii a chlapovi znacne trcali gule z tej post antickej togy a mne z toho zase uplne vsetko presvitalo.
Ale zase ja som voci tomu vyhrady nemala :P

Anonymný povedal(a)...

Grga mas 60 ked ti z toho visia gule? Poriadnym junakom z toho predsa visi pero! :))

Unknown povedal(a)...

zz niektore veci nemusim robit self service .-)
cica nabuduce si zladime kalendare .-)
bezo plne gule su tazsie a visia proklete nizko .-)

germa povedal(a)...

sekretarka ma tiez nieco medzi lopatkami, ze ju opieras o zarubnu?

Kozo povedal(a)...

To máš z toho, že pri súložení necháš všetko odmakať ženu a ty sa vyvaľuješ na chrbte.