10.9.06

Vypocitavost

Ozvala sa par minut na to ako som zverejnil inzerat. Predaval som mobil, nechutnu imidzovku fungujucu len na heslo, ktore sa nahodne menilo, teda bol rozjebany na sracky. To som nepriznal, obcas mi to mysli.

Pri predstavovani na mna pozerala o ten okamih dlhsie aby som zavetril jej zaujem. Nemal som co v ten vecer na robote a este ma napadla dobra obranna strategia. Trochu sme dristali, pozval som ju na zoznamovaci drink, potom k sebe domov a tam bez milosti vytrtkal. Na to aka bola kost a koza sa strasne smradlavo potila, zapachala pri tom ako ja ked sa ozerem a na druhy den potim cistu borovicku. Ziadna zena mi este takto nesmrdela, obcas ma riadne naplo.

Rano som ju zase bez milosti vykopol z bytu a kazal na mna rychlo zabudnut. Tvarila sa dotknuto, revala a smoklila celou cestou k vytahu. Okolo obeda mi volala, ze jej nefunguje mobil co som jej predal. Spustil som obrannu strategiu. Nahucal som na nu, ze je urazena kurva a svoje ohrdnute milenecke city si moze realizovat inde, ked som jej telefon daval, tak fungoval, posrala ho naschval ako pomstu. Znovu zacala rumazgat, nebolo jej pre tie sople rozumiet. Zrusil som hovor.

Uz sa neozvala, pica naivna.

5 komentárov:

Kozo povedal(a)...

Vidno, že si opäť vo forme.

Anonymný povedal(a)...

Zacinas byt trochu velka k...a
Ale ked ti to zeru aj s navijakom ,-)

Anonymný povedal(a)...

Tak ti treba, nemas trtkat smrad.

Anonymný povedal(a)...

Z toho plynie poučenie: nekupovať mobil na inzerát:-)

Unknown povedal(a)...

dobre jej dal. este raz na to bude spominat ako najrajsi zazitok svojho zivota...