14.9.06

Prilis rychla

Velmi ostre a prisne rysy tvare jej lemovalo na uzko vytrhane obocie. Mala zvyk kusat si lica z vnutornej strany, velmi sexy pri tom spulila papulku. Fajcila zensky dlhe a tenke cigarety, slukovat nevedela. Dufal som, ze ine veci fajci podla vyrobnej smernice.

Mala silne vyhlasenia o svojej pocestnosti a odolnosti voci mojej osobe. Rozpalovala ma, vedela, ze to beriem ako vyzvu. Trochu som ju ozral. Zrazu jej bol plny parket, srsala z nej neukojena zenskost. Nechal som ju chvilu nech sa vyblazni a opadne prva vlna nadrzanosti, aj pomsta sa ma jest studena.

Pri bare som si na stojaka dal vitazne poldeci. Vychutnaval som si jeho horkost na jazyku a bolest zubov sposobujucu kockami ladu v ustach. Prisla zozadu, chytila ma za zadok a strcila mi svoj jazyk s piercingom do huby. Bola citit tabakom, potom a cudzim semenom.

14 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Kam ty grga chodis na tie upotene baby? :)

Anonymný povedal(a)...

A co sa dialo potom? Iba nacnes a potom nist. Fnuk. ;-)

Kozo povedal(a)...

Myslím, že to má niečo s karmou. Jednoducho si také baby zaslúži. Ono s tou jeho bilanciou ani nemôže očakávať navoňané princezny.

Anonymný povedal(a)...

polepetko, asi mas pravdu, ziadne navonane a slusne panicky ho nerozhadzu:))

Anonymný povedal(a)...

este zladit timing,
a bude z teba king

Anonymný povedal(a)...

co to cudzie semeno? Inak ako kukam tak kukam, vrana k vrane, yoss ku grgovi :-))

Anonymný povedal(a)...

Čo sa Ti nezdá, veď ona bola odolná voči Tebe, to len Ty si nebol odolný voči nej:-)

Anonymný povedal(a)...

Pocuj to bola asi moja stara, cak Ta raz najdem.

Kozo povedal(a)...

Taku staru si veru nechaj.

Anonymný povedal(a)...

No teda, Grga, aj ty si hypokrit? Ze vraj "pod papucou sme" a pritom si nevahas zacestovat na stretnutie blogerov? Ved tam nebola sanca ani lizat, ani omocit ani nic....;-)

Unknown povedal(a)...

do pici, zaregistruj sa, oslovovat niekeho anonymous je schiza.
zabudas, ze zivot je cesta, po ceste sa stavaju lepsie veci ako v samotnom cieli.
a co je to kurva hypokrit?

Anonymný povedal(a)...

vyhovorky, vyhovorky - bol to tvrdo negrgovsky tah, prezradil si sa...vyhovorku na cestu pouzivaju ti, co maju nejasny ciel, v tomto pripade ti, co ten ciel predstieraju ;-)

kurva hypokrit si ty ;-) vodu kaze, vino pije, ci v tomto pripade naopak, cize schiza ;-)

Anonymný povedal(a)...

sakra anonym, zrucal si mi idealy :((( to nemoozes uz ich mam tak malo

Anonymný povedal(a)...

Uz sa pobili?