19.3.07

Pokojomania

Nejak nervozniem, stracam svoj povestny klud a flegmatizmus, aj prasenie na verejnosti si neuzivam tak ako volakedy.

Rano som si pri holeni porezal ucho. Ucho, ktore si neholim. Nie ze by mi nezarastalo, v uchu si chlpy zo zasady vypalujem a neholim. Nieco sa deje.

Mala dilemu, ci ano alebo nie. Rozsafne som jej odpisal, ze dilemu nemoze mat, ma predsa zensky instinkt, co by som ja za tento zmysel dal. Aj svoj vencek. Neuvedomil som si, ze to rozhodovanie sa moze tykat mna. Uz sa neozvala. Nieco sa stalo.

Kokoti, nevyhukujte na mna v krcme ked sedim so svetlookou brunetou a snazim sa ju dostat do povznesenej nalady, na tuto kombinaciu mam slabost. Ze Grga Pitic! Rozjebali ste mi cely scenar.

Do konca tyzdna sa neholim, nech sa dam znovu do poriadku a najdem zapatrosenu nirvanu.

17 komentárov:

umbrella povedal(a)...

napadlo mi: dvakrát meraj a raz rež, inak si už nepichneš :D

(dievčina sa vyľakala, asi, musíš zapájať svoj neodolateľný šarm...)

:D

Pecosita povedal(a)...

jaaj, aj ja dakujem prirode za zensky instinkt tohoto druhu ( a sice, ked rozhodnutie vdaka nemu padlo na NIE), skvela vec. vies kolko trapnych chvilok mi usetril? :)

a inak to s tym scenarom asi nechapem. darmo dva dni svietilo slnko, a nie len,ze pehy vytahalo, ale asi aj blondatiem :P

Anonymný povedal(a)...

Si si mohol pri holení porezať aj háklivejšie miesto ako ucho. Aspoň si si vyskúšal aké to je byť Van Goghom:)

S. povedal(a)...

aby si nasiel svoju nirvanu, tak sa neoholis? sranda- u mna to funguje presne opacne...

-- kamikatze -- povedal(a)...

neviem preco ale pripada mi to ako vela porozhadzovanych viet so slabymi pointami.
toto bud neni grga, alebo sa s nim nieco deje - moj zensky instinkt :))

Anonymný povedal(a)...

chod si pohajat :-)

Anonymný povedal(a)...

nebude sa grga zenit? Tak makkne. Including vsetko ;-)

lota povedal(a)...

Ty ju zase najdes...tu nirvanu.-) Nemam o Teba ani najmensie obavy

Žena od plotny povedal(a)...

Pre zarastene chlapske tvare mam slabost... vrr.

Ze slabe pointy! Stale dost silne na to, aby boli lepsie ako tie nase vsecky dokopy.

Grga je najlepsi, na nho mi nekydat !!

Palo László povedal(a)...

ale prosim ta, grgino... hadam sme ti len nepokazili naladu? :-))) take male a bezvyznamne sobotne extempore od byvaleho kolegu a jeho kamaratov ti predsa neuberie na nalade... :-)))))))

-- kamikatze -- povedal(a)...

micka, keby boli vsetky nazory len pozitivne tak grgac si spokojne bude brusko hladkat a prestane sa zlepsovat :)
(a vnimanie pointy je vec subjektivna)

Pecosita povedal(a)...

cica, prosim ta, dievca, sa krot. a radsej sa uc na matury, to ti viac prospeje ako sa tu hrat na bojovnicku za grgu pitica. keby chcel, tak sa obrani aj sam. nikto tu na neho nekyda. len sa zda, ze straca stavu. teda aspon mne. dufam,ze to, ze si to dovolim takto napisat prekusnes. myslim,ze grga trosicku kritiky zvladne, tak ako my ostatni (a niektori sa v tom este musia zlepsit, vsak?). ho nepodcenuj, ved je to dospely chlap.

Anonymný povedal(a)...

ja sa tymto neoficialne ospravedlnujem, ze som som minule obsadil miesto babke v autobuse a vtedy tebe tam ;)

Žena od plotny povedal(a)...

pecosita, krotit by si sa mala ty, asi nevies rozoznat z pismen preexponovanost a ozaj obhajobnu rec na grgu.

Len som sa ho zastala, lebo si skratka nemyslim to, co ty, nepisala som to ani s agresivitou a ani s tarasnicou v ruke. Takze klidek ty, holka ,-)

kamikatze: ale jasnee, ale uz sa to vyskytlo vo viacerych clankoch, myslim, ze pochopil, privela negativnej kritiky moze posobit demotivujuco ,-)

Pecosita povedal(a)...

cicka, sak ja nic v zlom, len dobre ti chcem. a aj jemu. vlastne vsetkym. chcem svetovy mier. rozhodla som sa spasit svet ;) a som mierne alergish na naznaky nerespektovania roznorodosti nazorov a potom som agresivna...vrr.sorry.

Anonymný povedal(a)...

ale grga, nerob si tazku hlavu z toho, ze sa neozvala. a mozno sa uz aj... mozno ma fakt len vela prace a nie len od sefa, ale aj jej kamosi maju mozno troubles a mozno aj s family to nie je ruzove. Stare dobre porekadlo: nie je vsetko zlato, co sa vysti, nie je vsetko sex, co sa jebe.

ona nemoze za to, ze mas modru krv!!!

a ktora to na plese chcela vytrtkat?

tommy povedal(a)...

no, stary moj..to sa nediv, ze ked prasis vsetko, co sa hybe, tak poucenejsie (slusnejsie je sprosty vyraz, vacsina z nich je nadrzanych na prasknutie) nohate stvorenia od teba bocia. Musis si vybrat - prasenie na verejnosti si okrem zachladnutych svalov vyberaaj ine dane..