4.3.07

Usvedcujuci dokaz

V piatok vecer som to trochu vonku pretiahol, cakala ma celu noc pri okne. Nad ranom mi vykrikovala, ze sa o mna bala. Myslim, ze o jej starostlivosti vie uz cely barak, ma velmi prenikavy hlas. Zakoncila to odstahovanim do obyvacky a vyhlasenim, ze ma ma definitivne na haku. Cely den som bol na suchej strave.

Vecer sa mi ziadalo nieco teple do huby, vytrvalo vsak ignorovala moje hladne pohlady. Nasrala ma, neznasam pocit hladu, tie nechutne krce. Isiel som sa teda stlacit do restiky. Ani prebytok zradla mi nezlepsil naladu, zostal som znovu do rana, ved ma ma na haku, co ju do toho.

So svitanim som sa dovalil domov, lezala na manzelskej a tvarila sa, ze tvrdo spi. Mna vsak neojebe stareho somara. Ako prve som sa doma isiel vysrat, namiesto soku, ktory vyvolava sadnutie na studenu mramorovu hajzel dosku ma prekvapilo teplo, ktore z nej salalo. Zas prestala celnu noc pri okne a od nervozity chodila stat kazdu chvilu. Uz leziac som ju laskyplne capol po pravej sunke a okamzite zaspal.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

a dalej? da ti aj suchy sex? :-)

umbrella povedal(a)...

aha, stále mlčím :o)

Anonymný povedal(a)...

Kým si si bol zaháňať hlad a smäd, dala namontovať automatické vyhrievanie WC sedátka. Myslela som, že k mramoru ho dodávajú automaticky:)

Anonymný povedal(a)...

to je o nejakom domacom zvieratku? :-)))

germa povedal(a)...

ty už preťahuješ aj vonok?
(V piatok som to vonku nejak pretiahol) , ooooooooooooooo

sas povedal(a)...

podivuhodne dlho bez sexu na svoje pomery, nie? :)))
A doska mozno nebola tepla od nej, ale od milenca, ktory sa mozno skryl pod postel :)))

Žena od plotny povedal(a)...

minule, ked si sa mi do pusy vystriekal, si vravel, ze nikoho nemas ..

Klamar ! Ako vsetci chlapi :(

Kozo povedal(a)...

To vyzerá ako zabehnutý vzťah. :)))) Kam si sa to dopracoval ?

Kozo povedal(a)...

2cicamica: to sú také rituálne rečičky. Kto by už len tomu veril?

Anonymný povedal(a)...

Preco mam ten pocit, ze sa v poslednej dobe z Blogspotu stava rozpravkaren na dobru noc ?

-- kamikatze -- povedal(a)...

preco ja mam pocit, ze vzdy ked chce niekto tresnut nieco negativne tak je to pod "anonymon"... kua ludia to sa vazne hanbite za svoje nazory?
(shit a kludne som to mohla napisat dokonca aj ja ked sa to tak vezme)

Anonymný povedal(a)...

Hystericke zeny, hulakajuce na cely barak, neochotne s usmevom na tvari pripravit vynikaujucu delikatesu v podobe stravitelnej vecere, zatato okupujuce mramorove hajzelmisy su asi tymi najlepsimi stvoreniami, bez ktorych by si pravdepodobe primrzol na zachodovej mise.:)