8.3.07

Vitanie jari

Hnusny bar, hnusni ludia naokolo, hnusne pivo. Poloprazdno, znudeni dvaja barmani, vyzeraju na teplych, tvoria par.

Radsej sa idem prevetrat po okoli, nocny chlad mi robi dobre, precisti hlavu a myslienky. Skusam priatelku na telefone, ma cas, na ubytovnu je to par metrov.

Po rychlom drinku na privitanie leziem na nu bez dhych reci, trochu ma vyrusuje nahlas pustene radio. Budova ma papierove steny, aspon takto sa snazi zakryt svoje orgazmicke vzdychy, aj tak ich pocut o dve poschodia vyssie. Po poslednom zrucani chcem ist po svojom. Nechce ma pustit, lezie na mna ona, nechavam jej chvilku. Pozorujem nadskakovanie trochu vytahanych prs po prvom dietati. Vyhovaram sa na ranne pracovne povinnosti, vtisnem posledny vlhky bozk na spodnu peru.

Suchtavym krokom sa vraciam domov. Vietor sa otocil. Na tvari citim vanok s prichutou jari. Dobry pocit. Mam chut splachnut to kvalitnou whisky na dobru noc, nakuknem do baru. Ludoprazdno, len ti dvaja tepli hraju spolu biliard. Nejdem ich rusit, nabuduce.

16 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Optimisticky si privítal jar. A čože si tak rýchlo hodil spiatočku, Ty biliard nehráš ...?:)

Anonymný povedal(a)...

grga a ty a ubytovna ? ved to nejde do kopy s tvojim standartom :-)

Anonymný povedal(a)...

uha...ake empaticke...nechal nech si zahraju svoju predohru:D

Anonymný povedal(a)...

anonymous, a to nevieš, že keď Grga povie "ubytovňa", tak je to hotel**** a až tie oll inclusiv pomenuje hotelom?

Anonymný povedal(a)...

GP --- nehnevaj sa, ale ako keby si to nepisal Ty. Rada Ta citam, ale tento prispevok je taky iny, sedivy. Vrat sa, Grga Povodny!!!

(lahko sa to hovori anonymom, ja viiim)

Žena od plotny povedal(a)...

dla mna v poho clanok. Taky jarny. :-D Na Grgu az moc :P

FanaticGay povedal(a)...

Jarna polodepka - nahodou je ten clanok prijemny. Lahko sa hovori teplemu ja viiiim :)

S. povedal(a)...

ja mam sice hormonalnu jar uz aspon od septembra predminuleho roka, ale viem o com tocis :-) je to takym grgovskym sposobom mile

Pecosita povedal(a)...

ano, take mile. niekto vymenil grgu.

S. povedal(a)...

zeby za lepsi model?? ;)

Danulík povedal(a)...

som cakala na zaver nejaky hardcore a ze "jar"... kokso, nuda v brne :)

Anonymný povedal(a)...

Prišla som mrknúť na reakcie a vidím, že som sa nejakým omylom stala anonymousom:) Tak to ním som nerada a hlásim sa k štvrtej reakcii o tom štvorhviezdičkovom hoteli, tak to som bola ja - Janka:)

Pecosita povedal(a)...

upiiirka: mily model ;) kazdopadne, zmena :)

S. povedal(a)...

pec: az taka zmena zas urcite nie... len neviem preco mam teraz v hlave prudko sexualnu predstavu o biliardovych stoloch :-))))))

S. povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Pecosita povedal(a)...

haa kocka, taky biliardovy stol je v tomto smere celkom fasa kus nabytku ;) ehmmmm....som osdkusala raz. ale predstavovat si tam grgaca s tymi dvoma panmi....asi nezacnem ;))