25.3.08

Fasacky predlzeny vikend

Necitim sa nejak extra oddychnuty po fyzickej stranke, ale hlavu som si zresetoval teda poriadne. Kratkodoba aj dlhodoba pamat v prdeli. Od dnes sa vsetko zacina pre mna odznovu.

Rano som si natankoval plnu, tesil sa z nalepiek za natankovane litre, ktore zbieram ako spravny konzument a verny zakaznik, sice si uz nepamatam co za ne mozem ziskat, ale zbieram poctivo nadalej a so stastnym usmevom blbecka ich lepim do predpisaneho formulara.

Babenka za kasou v pumparskej rovnosate tresla zase vyssiu cenu ako pred vikendom, pomylil som si miesto narodenia, mal som byt naftovy sejk. Vytiahol som kartu a chystal sa natukat PIN. Vtedy som sa zhacil, vobec som si ho nepamatal. Ani priblizne, ze by som sa pokusil ho trafit, ale ani zatat. Potesilo ma to. Konecne nejaka zmena, trochu vzrusa do zauzivaneho stereotypu.

Uz som si predstavoval ako to budeme riesit, nevidel som ziadne vychodisko. Priblbo som sa zacal usmievat a babenke oznamil, ze som zabudol PIN. Zacal som sa uskrnat este viac a cakal ako bude reagovat. Rovnosata na mna ani nepozrela a oznamila mi:
„Tak to zaplatite v hotovosti, nie?“

Tak som zaplatil, nastartoval auto a odfical dalej. Hlavu sa mi nastartovat nepodarilo doteraz. Zacinam si na to zvykat, celkom prijemny stav, nic ma netrapi a vsetko mi je jedno. Problemy sa riesa same.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Aj ja chcem, aby sa moje problémy riešili samé.
Ale mám problém: PIN si pamätám. Je to za príplatok mnou objednané PIN - EČ (ŠPZ) môjho auta.
Vraj keď mi ukradnú auto, mám po pamäti aj po PIN.
Už je načase, aby mi auto ukradli. Katalyzátor mi vybrali pri poslednej (ostatnej) STK, tiež nemám v reále N1 a DPH som si uplatnila.
Hľadám dobrú dušu, ktorá mi ukradne moje auto, už ho ani nezamykám, nechávam v ňom notebook aj s dôvernými info o klientoch, tiež slnečné brýle za 2 200,-Sk kúpené v akcii a zopár drobákov na parkovné.
P.S. Krádež auta som ochotná sponzorovať sumou 100 tis. a viac:))

-- kamikatze -- povedal(a)...

janka, povedz kde a kedy, nechaj odomknute a ja tam budem :)

grga, vyriesia sa u teba same aj moje problemy? :( resetovat sa nedari, chcelo by to komu :)

Žena od plotny povedal(a)...

a aj na mňa si zabudol, ty chren starý, bléé.

:(

Anonymný povedal(a)...

kamikatze,
oznamujem kde a kedy bude auto k dispozícii: vždy a všade:)

felidas povedal(a)...

...len dokedy ti ta hotovost vystaci...hladat a zhanat PIN mimo hlavy...fuj, to zavana banko-byrokraciou...kratkodobu aj dlhodobu pamät treba nastartovat spätnym chodom, trebars si zopaknut pocas tyzdna vikend

Anonymný povedal(a)...

heh.."Od dnes sa vsetko zacina pre mna odznovu" a "tak som to zaplatil a odfical dalej" .. konecne hlasky co stoja za to :D