24.3.08

Pokutovy kop

Velku noc bolo citit aj v meste. Polovica podnikov pozatvarana, vsade prazdno. Obcas particka cervenkastych anglanov. Chcel by som vediet ako to robia, ze maju vsetci popukane zilky na ksichte, ti musia chlastat inu ligu. Trochu som ich provokoval a na hajzle chodil len okolo ich stolov, obcas nejakeho drgol. Na navnadu nikto neskocil, ziaden zaber. Boli taki nijaki, bez nalady.

Sedel som teda s partickou inych vlkov, chrumal oriesky, fritovane bananove chipsy a srkal chlast. Cas letel a mne sa zaziadalo ist domov. Spat. Zdvihol som svoju lenivu rit, na stol hodil utratu, odignoroval reci o tom ako trham partiu a odkracal von.

Chvilu som postaval pred barom, pichlavy jarny dazd a vlhky vietor mi robil strasne dobre. Obcerstvoval a zmyval zo mna pach cigariet. Vyzliekal ma do civilu. Zavolal som si taxik a nechal na sebe pracovat ocistny proces. Citil som ako mi kvapky stekaju po vlasoch az ku korienkom, svrbelo ma to.

Z tychto piciackych sebapozorovani ma vytrhla peroxidova, mala, plesata ciganka s nenormalne hrubym hlasom:
„Kolko je hodin?“
„Dve. Este nieco by si chcela?“, dost nevrlo som sa ju snazil odpalit.
„Toto by som chcela este.“ a chytila ma za gule. Celkom ma tym zaskocila. Masirovala mi ich dost nesetrne, chvilu som aj uvazoval, ze ju pretiahnem, bolo by to pekne zakoncenie vecera. Potom zablesk, v hlave sa mi vyjasnilo, nahla myslienka, zistenie pravdy, ciste vino.

Strasne som jej prijebal. Padla na zem a myslim, ze aj zo dva zuby vyplula. Bol som na seba neskutocne hrdy ako som ju prekracoval a ona sa valala v kaluzi a blate. Pozerala sa na mna cez zrkadlovy obraz odrazajuci sa na mokrom asfalte. Keby dvihla zrak a pozrela na mna priamo tak ju kopnem. Velmi som si prial aby sa kukla.

Prisiel taxik, otvoril som si dvere, chvilu sa zadival na Dunaj a zhlboka nasal tu rannu vlhkost. Dazd bol chladnejsi a padali vacsie kvapky.

Na druhy den mi volal kamarat, odchadzal chvilu po mne, tiez mal toho dost, ze ho pred barom zacala chytat za gule taka mala plesata ciganka. Jej bezzube dasna ho priviedli na myslienku, ze by ho mohla celkom kvalitne vyfajcit. Fajka sa nekonala, len ho okradla, hovado ozrate. Mal som ju predsa kopnut.

2 komentáre:

felidas povedal(a)...

...:-)))jezisukristenanebiiipanenkomarienkonazemiii....zenu ani kvetinou, no ale TOTO...moooze byt:-P

Anonymný povedal(a)...

Máš šťastie, že to nehodil mikser na blog SME:) To by si tam mal kecačky o rasizme, aj ZA, aj PROTI:)
Ja k tomu len toľko: tiež mám chuť kopnúť si do nich. Keď mi ponúkajú ten pravý parfém zrovna vo chvíľach, kedy sa veľmi ponáhľam.
Ale potom si pomyslím: boty mám len jedny, škoda by ich bolo...:))