30.3.08

Sny

Niekedy uletim. Oci mam stale otvorene, prestanem sa hybat, komunikovat s okolim a snivam. Domyslam vyvoj situacie, v ktorej sa prave nachadzam. Ti dvaja buzici oproti sa zacnu chytat za kolena. Barmanka zakopne a vyleje komplet vsetky drinky na tacke. Tie dve stetky vedla mna dopiju, ved lejem do nich cely vecer, a beriem ich na hotel. Nerad sa rano zobudzam vo vlastnom vedla cudzich. Kraktodobe snivanie, staci mi vysnivat si tak pol hodinku. Vsetko svoje usilie potom smerujem k tomu aby som si sny splnil. Nie je nic krajsie ako si davat nove a nove ciele a tesit sa ked sa podaria. Do pol hodinky som ich chcel mat nahe na manzelskej posteli, praktikovali by lesbicky sex, ja by som sedel na stolicke, cumel na ne, hulil tucnu cigaru a trochu si honil aby som stvrdol.

Niekedy sa vsak zhluk a sled udalosti neda predvidat, poseru a rozvratia nasnivane. Stetky sa zacali obijimat. Stuhol som prekvapenim, nevedel som, ze mam telepaticke schopnosti a zacnu sa lezbit okamzite. Slzy na ich tvarach. Pici, zacali rozoberat svoje nenaplnene a zlomene zivoty. Prilis cerstvo zlomene. Aj ked kazdy clovek si musi aspon raz v zivote narazit poriadne drzku aby tak pol roka cucal zivot len cez slamku a ziadne stavnate susta v plnej hube. Toho nauci vazit si vsetko dookola. Zapamatal som si ich, obe. Pol roka ich necham na diete, potom sa ozvem. Bude to strasna zranica. Snivam.

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

pekne napisane. Ako vzdy.
Toto nevysnivas...toto je zivot sam :)

felidas povedal(a)...

Grga - sniilek, fantasta futurista a prakticky chlap zaroven, samozrejme aj nenazrany bonvivan....univerzal original :-)

Anonymný povedal(a)...

No aj moje sny sa mi navlas splnia, keď ich vyslovím nahlas:)
Ale viem, že existujú aj takí, čo ich vedia prečítať aj z očí:)
Mal si fakt zavreté ústa aj oči?
Tak potom ... jedine že by to bola ... jedná z tých báb za 36,- Sk/min. na NAUTIKU:))))

Autor tohto blogu... povedal(a)...

grgusko, nezalinkujes ma do "ini a lepsi" ked ta ja tak pekne linkujem na www.jebalpes.com? prosim! budes mat lepsie sny potom.

Anonymný povedal(a)...

pocuj, grga, nenarodil si sa ty v znameni byka???

felidas povedal(a)...

slnko vo vodnarovi:-)...a ostatne vie len cert,lucifer a seci svaty...hmm?

pollux povedal(a)...

pecka. Ten záver úplne. A aby si náhodou nebol za mäkkého ,hned si to musel zaklincovať tými špagetami vyššie.Čoo