20.7.08

Pod podiom

V piatok neskory vecer, vlastne je uz sobotne rano. Fajcime na balkone, ona len v tricku, v tme svieti jej neopaleny zadok. Mlcime skoro celu cigaretu, s poslednym slukom sa ma spytala:
„Co budes robit zajtra?“
Oci mi pozeraju do prazdna, mam ich zastrete hmlou, lebo uz snivam, vraciam sa myslienkami na predchadzajuce rocniky, kontury prijemenych zazitkov ziskavaju zive farby.
„Pojdem na Pohodu.“
Nedovercivo sa ku mne obratila, vyfukla mi dym do tvare, vidiac, ze to naozaj myslim vazne, chytila ma za ruku a zatiahla do postele. Znovu na mna vyliezla so slovami, aby ma zajtra nic nenapadlo pri pohlade na tie polonahe sestnastky.

Bolo ich tam ako maku, rozne postavicky. Chvilu som sa tesil z pohladu na ne, viac som si vsak vychutnaval naramok tej spravnej farby, ktory mi otvaral vsetky dvere a vacsinu produkcii som odsledoval z beckstejdzu.

Takto som sa pripravil aj Risa Mullera, zvedavost mi nedovolila nechat si ujst jeho vystupenie, hlavne kvoli reciam co sa sirili, ze chalan je uplne odrovnany. Ked sa vypotacal na podium, napadlo mi len jedno slovo, Troska. Pojebany pavuk s velkym bruchom, dlhe a chude koncatiny, trasuce sa ruky, este viac traslavy hlas. Prislo mi ho luto, obzrel som sa na okolitych ludi, ci maju tie iste pocity.

Riso zrazu prestal existovat, ked som na meter od seba zbadal Ju. Bal som sa pohnut, aby som neodvial ten pocit, ktory vanul od nej a ja s mojou podstatou som reagoval. Nechcel som prist o tento okamih. Ludia vsak zacali tej Troske na podiu tlieskat a Troska sa zacala pokusat o spev. Zufale. Pocit odfuklo, bol prec a mne zostala len spomienka na jej utlu siju vykukajucu spoza hrdzavych kadier.

Celou cestou domov som driemal v aute a nemohol som sa zbavit jedinej myslienky, Mastalir, ty lucky bastard.

17 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

nuz, stastena je potvora. nie kazdy moze byt vysoky, stihly s podmanivym hlasom...ale aj pekne zuby su daco:-)

Anonymný povedal(a)...

Muller bol aj pre mňa sklamaním, Maštalír mi neprekážal:)

hladajuca povedal(a)...

muller ma nesklamal.. práve naopak.. Ale to je už každého názor.. neberiem ti ani ten tvoj..:)

Anonymný povedal(a)...

no yo, tanicka je tanicka ;-)

Anonymný povedal(a)...

Asi som uz stratil prehlad v slovenskej smotanke. Aka Tanicka? A co ma Mastalir spolocne s Mullerom? Nejak nechapem :))

Žena od plotny povedal(a)...

Na rysane som vzdy ziarlila. Maju daco do seba a ta posrana Tana ma aj nenormalne telo.

Ale hnusny ksicht! Hnusny!

Anonymný povedal(a)...

cica rulez! :)))

zero povedal(a)...

sem dal Day Two a bylo masakrozne. nic roztreseneho- divoke ska punk pogo Audiobuliku rezonovalo vesmirem. zadna bulimie - vyzivny plnotucny narez. tanicku neznam, ale duveruju non-blogerce cice :)))

Anonymný povedal(a)...

grga, to akoze po dvoch mesiacoch si vyprodukoval TOTO? ale no tak...
jebalpes.com

Anonymný povedal(a)...

jj,slabota.pauhofova nic moc,urcite nestoji ani za ten clanok.zeby zachvat romantiky na stare kolena?

Unknown povedal(a)...

to hladujuca:

hmm, Muller bol pre tych rozjebanych co ledva stali na vlastnych uzastny a pre tych co boli triezvy biedny!

Anonymný povedal(a)...

a ty este zijes kua ?

Anonymný povedal(a)...

hmm .. hneda paska to istila :) ... tanu som v ten vecer stretol aj ja, stala vazne za hriech

hladajuca povedal(a)...

nebolo to tak ako vravíš martin, ja som nebola vôbec v s tave "mimo"..skús si prečíťať tento článok http://www.sme.sk/c/3988935/richard-mller-si-pohodu-prilis-neuzil.html
a možno to pochopíš tak ako som to pochopila ja...
dakujem za konečne normálnu reakciu autorovi...

Anonymný povedal(a)...

pohoda? tak tam sa inaaaaaač dali pásť oči :-).....aha...a tuším tam bola aj nejaká music :-)

Anonymný povedal(a)...

Nojo, pravdu mas, z Tane je medzicasom krasna zena.

...ale tusim uz s tym Mastalirom "nechodi", ci hej? :)

Anonymný povedal(a)...

tana je nadherna zena aj ja som ju na pohode videla ma v sebe to tajomne spojenie dievcata a zeny