2.8.08

Iny zaujem

Neviem co to maju kurvy za modu pri striptize obtazovat zakaznika. Ked si objednam strip na stol ocakavam, ze vsetky detaily budem mat na tanieri, budem vyfukovat dym, tahat cigaretu hlbokymi slukmi, strngotat kockami ladu v pohari ale hlavne budem cumiet, na jej kozy, picu a budem jej kukat do diery velmi hlboko. Nikym nevyrusovany. Rozmohla sa nova moda, kurva ma tendenciu vyzliekat zakaznika. Pici, ja nie som zvedavy na svoje chlpate brucho a dve pesnicky su prilis kratka doba, aby sa venovala niecomu inemu ako svojmu remeslu.


Naklonila sa ku mne a pokusala sa vykasat mi tricko. Chytil som ju za hlavu, jej ucho pritlacil o moje pery a zasevelil:
„Este raz sa ma pokusis vyzliet, prijebem ti. A teraz pakuj nazad na stol a ukaz cecky a rit.“

Na prvy pohlad sa zdalo, ze bola zvyknuta na tento styl zobchadzania. Nedala na sebe nic znat, umely usmev jej nezmizol z tvare a pomaly sa odhalovala. To celkom vedela. Ani raz mi vsak nepozrela do oci, zacal som sa na ne fixovat. Mala ich pekne, hnede, zbytocne nahrubo oramovane ciernou. Zbytok tela ma prestal zaujimat. Nic. Vypla obraz, zurivo sa modlila aby melodia co najskor skoncila, jej pohyby sa stavali stale viac mechanicke. Opovrzlio som sa zaskeril, logol si a spokojne pozrel na okolosediacich. Vsetci ju zrali a mali oci len pre rozkrok.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

grga ty zver, mozem ti zatancovat?:)))ale budes sa mi divat do oci...

Anonymný povedal(a)...

re:
yo, grga je naspat, clanok 'daleko od brehu' dufam pisal niekto iny !
yo este raz !

Anonymný povedal(a)...

Na budúci strip si obleč košelu s vestou, oboje na gombíky ( najlepšie falošné) a cigaretu vymeň za cigaru. Myslím, že aktérka zmení správanie:)