25.9.08

Zvolen

Mesto alkoholikov. Mesto snov, opitej fantazie a trpkych prebudeni.
Vo Zvolene sa pije vela, tu sa musi pit vela.

Maju tu len jednu univerzitu. Technicku. Hnusne zeny, skarede studentky. Az po polnoci sa technokratky menia na pritazlive stvorenia. Az po polnoci sa zivot prehupne zo sedej bezkontrastnej masy do duhovych farieb modrych oci a ruzovych pyskov.

Pit treba pri Ekonomickych univerzitach. Nie je treba cakat do polnoci kym sa pokazi zrak a nastartuje fantazia. Staci len jeden, na odvahu.

21 komentárov:

Shanti povedal(a)...

Predpotopny zglobalizovany nazor z cias, ked sa suhaji ihrali s drotikmi a dievcence stopkali ponozky. By si sa divil, ake vystavne kusy sa najdu na technikach, Zvolensku situaciu nepoznam, ale tam kde to poznam sa sem tam mihne davom taka sexi hackerka, ze ekonomia nema sancu (co sa kvality tyka, nie kvantity)

Kozo povedal(a)...

Bol si uz v Ružomberku ? Tam by si ešte len zaplakal.

Unknown povedal(a)...

čo máš proti Ružomberku???

Kozo povedal(a)...

veronika: Čo mám? toto

Kozo povedal(a)...

2shanti: súhlasím. A kto pozná Slnce, tiež Ti musí dať za pravdu.

Unknown povedal(a)...

Polepetko: ide o to, že nevieš, kam máš isť, ktorá sa ti bude drbať do mŕtveho centra.. treba ísť pozrieť na univerzitu alebo na intráky, tam je to o dosť iné. :)

Kozo povedal(a)...

2Veronika: Pamatám si aj intráky. Aj tie, čo spadajú pod ŽÚ, aj KURK. Nemôžem povedať, že by ma to oslovilo. :( Ale môžeš mi niekedy spraviť sprievodcu. Rád sa nechám presvedčiť.

Unknown povedal(a)...

2Polepetko: pokojne sa ozvi, prevediem Ta. a dufam, ze aj presvedcim.

Kozo povedal(a)...

Už je iba otázka ako sa spojíme, lebo ja na Teba kontakt nemám. Ozvi sa mi na ICQ (405804085), alebo do mailu (polepetkoblog@gmail.com).

Sorry grga :)

Anonymný povedal(a)...

tak toto je ozaj biedne, grga pod uroveň, buď si strávil málo času vo Zvolene, alebo si mal ozaj niečo z očami :-) , TU vo zvolen už nie je len technická škola, je tam veľa ekonomic. odborov a tudiž aj veľa báb, sám som v triede kde mám síce už len 40 spolužiačok ale v prváku ich bolo 60, takže je to už o inom. Pri ďalšej návšteve treba lepšie otvoriť oči a nečakať kým sa ti zrak zaostrí až po nejakém tom poldeci, alebo si už na tom ozaj tak zle ? :-)

Shanti povedal(a)...

polepetko: a kto pozna Shanti tiez nam da za pravdu ...btw . aj ja chcem iiist s vamiiii :)

Shanti povedal(a)...

inak este take male pozorovanie zo zivota, nijakym smerom nemierene. ak chlap tvrdi, ze jake same skarede baby, tak sam nebude urcite suhaj ruci ako jedla urasteny, pretoze peknych bab je kopa, ale samozrejme nie v pomere 1:1 (alebo 2:1 :)) ku vsetkym chlapom, takze ty ostatkovy potom samozrejme bedakuju, ze by chceli viac peknych, aby sa aj im kus uslo.

Kozo povedal(a)...

shanti: nemozes zovseobecnovat :) Ja som osomral len ten ruzomberok :))))

Anonymný povedal(a)...

Mňa článoček potešil. Som absolventka ekonomickej univerzity. Neviem, či je veľkou prekážkou, že som bola promovaná v r. 1979:))))

Unknown povedal(a)...

polepetko: milujte sa a mnozte sa .-)

shanti: chces mi povedat, ze zeny sa pozeraju aj na fyzicky zjav a nie len na charakterove vlastnosti chlapa? .-)

Palo László povedal(a)...

polepetko, kedy si slnce videl naposledy? ja ju mam teda ochytanu zhora-zdola, ale ziadny vystavny kus to nie je. ale lokalne maximum (v ramci mff) dosiahla :-)

Kozo povedal(a)...

2Palo László: Máme asi iné kritériá. Mne sa Slnce páči. A určite potvrdzuje aj to, že na technike nie sú pekné baby.

Kozo povedal(a)...

Kua. vyvracia, nie potvrdzuje. Zamotal som sa, ale chápete ma.

Anonymný povedal(a)...

hmm ... mne sa zda ze autor nechel urazit ziadne konkretne mesto ... ale pocitajte so mnou ... mozno povedat ze priemerne 1 zena z 10 je velmi pekna. Na eokomicku v BA chodi cca 10 000 dievcat, cize velmi pekych je cca 1 000. Kdezto na ziadnu technicku skolu nechodi dokopy ani 1 000 dievcat. waw....hmm

Kozo povedal(a)...

2anonym: chemická v Bratislave je podľa Teba technická škola? :)

Barto Delsoa povedal(a)...

ja som tam bol iba raz a baby som si obzeral ale prisiel na to ze su tam tak ako aj inde aj pekne aj nie ale hlavne v ten den bolo nieco vo vzduchu alebo co ale secky nadrzane a divoke, juj dobre bolo