4.11.08

Zalubena zaba

Toto pocasie sa zblaznilo. Prisla znovu jar. Stromy pucia, ludia behaju v kratkych rukavoch. Rano som takto zamysleny stupil na zabu, dost velku hnusobu. Neviem kde tu nabrala. V novembri. Vyzerala byt dezorientovana, ale to bolo asi tym, ze som jej pristupenim zlomil zadnu nohu. Lavu.

Na tej dalsej sa snazila odskackat volakam prec. Skakala skoro dokola. Ako v tom vtipe. Janko nepobehuj stale dokolecka, lebo ti pribijem aj druhu nozicku. Chytil som ju do ruky, ci sa jej da nejak pomoct. Bud ma osrala od strachu alebo co to spravila, celu dlan som mal plnu mazlaveho sajrajtu.

Zlomenina bola otvorena, trcala jej miniaturna kost, ktora natrhla zelenkavu kozu. Zelenkava koza odstavala, priam si pytala chytit a potiahnut. Tak som chytil a potiahol. Cuduj sa svete, islo to. Zacal som ju drat z koze. Zaziva. Islo to jednym tahom, len v okoli oci som musel byt opatrnejsi, lebo sa trhala. Furt na mna vypucala oci, jak zaba.

Kozu som si nechal. Zabu som pustil na slobodu. Zi a nechaj zit. Trochu sa triasla. Mozno tou zimou. Ved by sa patrilo. Zaba, v novembri.

14 komentárov:

Daily Whinger povedal(a)...

grga je vo forme. prijemny jesenny hardcore.

Anonymný povedal(a)...

hehe, ty si hovado.
cmuk

Janka povedal(a)...

Tak toto nie. To je na mňa silné kafé. Som vegetarián:)
Ale môj Marian tiež mučil žaby. Prišpendlil ich zoširoka rozkročené na stôl a pustil do nich 220V. Vtedy som sa rozhodla, že si ho vezmem. Kto mučí zvieratá, nemučí ženy:)

frida povedal(a)...

..a nemal by sa dat zalubenej zabe bozk?! budem sa ucit od grgu = nebozkavat, rovno stiahnut z koze..

Anonymný povedal(a)...

si fakt neuveritelny kreten.
vobec mi nevadi, co ludia robia sebe samych, svojmu vlastnemu telu, osobnosti...
ale niekomu inemu? hoci aj zabe? LEN TAK??????
keby si ju potom zozral alebo hoc by si ju aj jebol do vriacej vody taku zodratu z koze - keby si ju proste zuzitkoval, tak ..... okey, mali by to aspon aky taky, aj ked divny zmysel.
ale hento co si tu predviedol, mam za to, ze ak by si sa narodil v stredoveku a patril by si aspon do takej socialnej vrstvy do akej patris teraz, ze by si bol este horsi KOKOT, ako boli kokoti vtedy.
Si KOKOT a este sa sam pred sebou vznasas na vyslni a tesis sa z toho.

Anonymný povedal(a)...

a to jebnutie do vriacej vody - aby nevznikli pochybnosti - tak sa zaby niekde v azii pripravuju k jedlu....
aspon sa potom "jesennom hardcore" zuzitkuju

Anonymný povedal(a)...

No ano, clovek moze byt kokot, ak tie jeho kokotiny su aj k uzitku, ;-)

Anonymný povedal(a)...

Kokos, to čo už je toto, you sick bastard? Idem hodiť šabľu.

zero povedal(a)...

mengeleidní

Anonymný povedal(a)...

ty si hovado ...
wake up, s takymito snami ludia chodia k psychiatrom :)

Anonymný povedal(a)...

na zaciatku som myslela ze jaky tazky dojak to bude :) a na konci mi bolo smutno, ani neviem preco ... asi nie som vo svojej kozi, niekto ma zodral... :(

--kami--

Anonymný povedal(a)...

grga ty si fakt kokot...

Unknown povedal(a)...

no najprv som bola zhnusena. ale potom som sa usmiala. ani neviem. take divno-smuto-divne? ale idem citat dalej.. zaujalo ma to.

Anonymný povedal(a)...

Na zaplakanie..
Evka