28.7.11

Zhovorčivosť

Je to tak dva mesiace čo ma frajerka vyjebala zo svojho bytu. Áno znášam to dobre, ďakujem za opýtanie. Len jedna vec ma sere. Pri tejto sťahováckej akcii guľový blesk som niekde zapatrošil svoje obľúbené slúchadlá do iPodu. Mám ich viacero, ale tieto som mal najradšej. Mali popiči basovú linku, až mi chlpy na zátylku ježilo. Dobrého zvuku sa nechcem vzdať, ja mám vlastne rád len dobré veci.


So zaštupľovanými ušami môžem lepšie pozorovať okolie. Izolujem sa a kochám sa. Teplý predavač mi síce musel na rukách ukázať koľko platím za tričko, ale obkukol som ho dokonale. Manikúra, vyleštené nechty. Košeľa rozpnutá do pol hrude. Na prsiach silno zarastal. Asi sa holil nasucho, na každom oholenom chlpe sa mu spravil jebák. Celú hruď mal posiatu bielymi vyrážkami, nadojil by tak pol deci. A aj tak mal v piči a tú prúžkovanú košeľu si nezapol.


Ja by som najradšej po svete chodil takto hluchý. Ľudia buď trepú pičoviny alebo ojebávajú. Kto to má furt počúvať. Osobne väčšinu času držím hubu, keď nemám čo povedať, šetrím slinami. Ako malé dieťa som súvislého slova nepovedal a ženské cecky som dostal do huby úplne automaticky. Pribúdajúcim vekom treba začať vyprávať ale vážiť slová. Za dobrú reč znovu cecky do papule, za spackanú po papuli.

3 komentáre:

Janka povedal(a)...

A čo ženy? Pre tie treba zmeniť tú poslednú vetu. Len neviem ako:)

Daily Whinger povedal(a)...

Grga, starnes. Ale nie si v tom sam.

Anonymný povedal(a)...

za kazdy clanok by som ti doprial cecky Salmy Hayek(pred dietatom) do ust, a za tento obzvlast,ppf citanie